eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCo to za numer 802 767 100Re: Co to za numer 802 767 100
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!a26g2000vbo.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Ircys <i...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Co to za numer 802 767 100
    Date: Mon, 11 Apr 2011 07:48:46 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 32
    Message-ID: <9...@a...googlegroups.com>
    References: <inmg51$aul$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.10.136.137
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1302533326 24754 127.0.0.1 (11 Apr 2011 14:48:46 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 14:48:46 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a26g2000vbo.googlegroups.com; posting-host=83.10.136.137;
    posting-account=ypgb7AoAAACQwxy3NtzPrHG4PAQHUdP6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233892
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8 Kwi, 10:06, Jarek <j...@f...address.from.pl> pisze...
    > W ciągu godziny numer 802-767-100 zadzwonił do pewnego klienta w sieci
    > 36 razy, połączenie według klienta wygląda tak, że jest informacja o
    > sms-sie głosowym po czym następuje rozłączenie, następnym razem jest
    > informacja głosowa z potwierdzeniem odczytania sms-a głosowego i znów
    > następuje rozłączenie i tak w kółko (cytuję to co akurat przekazał mi
    > zdenerwowany abonent, same połączenia faktycznie są bo widać je w
    > cdr-ach) - próbowałem oddzwonić pod w/w numer z różnych sieci, ale za
    > każdym razem numer jest nieosiągalny. Ktoś ma pojęcie co to może być za
    > numer i gdzie zgłosić jego "dziwne" działanie? Puki co wyciąłem w/w
    > numer na centrali.

    To Bramka SMS (głosowa) z centrum TP. Przyszedł SMS na numer
    stacjonarny
    a ponieważ klient nie miał aktywowanej usługi odbiorczej SMS i
    najprawdopodobniej
    nie miał telefonu skonfigurowanego do SMS-ów to dzwonił automat i
    atakował.
    Problemy zgłasza się zawsze do swojego macierzystego operatora a gdy
    problem nie
    leży u niego to on już sam(!) szuka dalej, oczywiście o ile nie oleje
    (błahego) zgłoszenia ;)

    Ircys

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: