  • 1. Data: 2024-06-09 00:57:11
    Temat: Co to za kabelek się dynda?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Lub jak to sprawdzić?

    Trafic II, 2.0, 115 dCi.

    https://youtu.be/SSWTm3jxbEQ

    Wtyczka wygląda jakby sporo przeszła...

    --
    Do biura podróży kosmicznych przychodzi kobieta i mówi:
    -Chciałabym zarezerwować jeden bilet na Księżyc.
    -Nazwisko?
    -Pani Twardowska.

  • 2. Data: 2024-06-09 10:05:09
    Temat: Re: Co to za kabelek się dynda?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:7ddfae9d-6824-4b9e-8509-f86265451c8f@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Lub jak to sprawdzić?
    >
    > Trafic II, 2.0, 115 dCi.

    porównać do innego trafika wypasionego

    https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=7
    5999

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 3. Data: 2024-06-10 00:23:36
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > porównać do innego trafika wypasionego
    >
    > https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=7
    5999

    Fajne forum, zarejestruję się, żeby odpisać, bo mi ktoś w międzyczasie
    podpowiedział :P Prawdopodobnie to jest do czujnika otwarcia maski, jak
    nie ma alarmu to nie ma i czujnika.

    --
    W szkole:
    - Proszę pani - mówi Jasio do nauczycielki. - Nie chcę panią straszyć,