  • Data: 2014-10-20 12:06:24
    Temat: Re: Co to właściwie jest
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Oct 2014, Witolko wrote:

    > No to poproszę nazwę ustawy, kiedy i gdzie została opublikowana ?

    Ty tak... poważnie?
    Z przezorności procesowej, uprzedzając kolejny flejm, spytam,
    czy wg Ciebie *dekrety* (aktualnie nie przewiduje się takiej
    formy) Piłsudskiego, nie uchylone późniejszymi aktami
    prawnymi, obowiązują czy nie? ;>

    Ad rem:

    Akt ratyfikacyjny:
    0041&min=1

    Ustawa:
    0040

    Zakładam optymistycznie, że teraz ustawę wycofującą zastrzeżenia
    sobie już znajdziesz :]

    > Czyli rozumiem, że jadąc, na łuku drogi wg ciebie należy używać kierunkowskazu.

    Nijak.
    Przeciwnie, to Ty robisz z PoRD pępek świata i zakładasz, że jak coś
    jest zgodne z PoRD to jest dozwolone.
    Nazywam to "syndromem trawniczka", bo z taką argumentacją spotkałem
    się jeszcze w zeszłym tysiącleciu właśnie w sprawie parkowania
    na trawniku :> (na newsach, .samochody albo .prawo).
    Osobna sprawa, że mi wychodzi iż wg "rozporządzenia o tworzeniu
    ustaw rządowych" PoRD jest w tym zakresie "wadliwy konstrukcyjnie"
    (powinien albo ściśle wypełnić wymogi konwencji m-narodowych,
    albo wprost do nich odsyłać).

    > Co wtedy sygnalizujesz

    Ubolewam nad brakiem sygnału oznaczającego zamiar jazdy prosto :>

    > i czy to jest zgodne z PoRD ?

    Zgodność z PoRD nie oznacza zgodności z prawem.
    Jak już przyuważyłeś wyżej, na jakieś 99,(99)% :P jestem przekonany
    że jest to w konwencji, tyle, że jak widzę nie jest w pierwotnej
    treści konwencji wiedeńskiej (czyli albo jest w genewskiej, albo
    w jednym z "protokołów dodatkowych").

    pzdr, Gotfryd