  • 1. Data: 2012-02-02 13:57:57
    Temat: Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
    Od: to <t...@i...pl>

    Jadę sobie za rzędem mułów mulących się z prędkością ok. 50 km/h, tak
    jakby było ślisko, a wcale nie jest, przyczepność jak latem. Jako że
    jechałem słabym autem (diesel ok. 100 KM) to zredukowałem do 2 i
    wyprzedzam kolejno członków tej przymulonej karawany ciągnąć na każdym
    biegu do odcinki. Na 4 biegu przy licznikowych ok. 150 km/h (realnie
    pewnie ze 140 km/h) coś zaczęło ostro śmierdzieć spalenizną, ale tak
    bardziej jakby się instalacja jarała niż coś np. kapało na rozgrzany
    wydech. Akurat wyprzedziłem ostatniego muła, więc zjechałem na swój pas i
    zdjąłem nogę z gazu i po chwili przestało śmierdzieć. Potem już nie
    śmierdziało, ale też nie miałem potrzeby, żeby go tak ostro cisnąć.

    Co to mogło być?

  • 2. Data: 2012-02-02 14:08:34
    Temat: Re: Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 13:57, to pisze:
    > Jadę sobie za rzędem mułów mulących się z prędkością ok. 50 km/h, tak
    > jakby było ślisko, a wcale nie jest, przyczepność jak latem. Jako że
    > jechałem słabym autem (diesel ok. 100 KM) to zredukowałem do 2 i

    Pewnie cewka zapłonowa ma przebicie na wężu powrotnym.

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2012-02-02 14:15:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 02 Feb 2012 12:57:57 GMT, to napisał(a):

    > Co to mogło być?

    To normalne, jak Debica Frigo sie zagrzeje, to smierdzi.
    Na pewno slyszales okreslenie "palic kapcia" - to od tego.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-02-02 14:20:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > To normalne, jak Debica Frigo sie zagrzeje, to smierdzi. Na pewno
    > slyszales okreslenie "palic kapcia" - to od tego.

    Ale ja nie mam Frigasów.

  • 5. Data: 2012-02-02 14:22:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 14:20, to pisze:

    > Ale ja nie mam Frigasów.

    Było!

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2012-02-02 14:27:21
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    Potem już nie
    > śmierdziało, ale też nie miałem potrzeby, żeby go tak ostro cisnąć.
    >
    > Co to mogło być?

    Znany jeden z zapachów kostuchy.
    Gdy Śmierć czai sie blisko czujemy w zależności od grzechu
    - zapach siarki - grzech ciężki, piekło
    - spaleniznę - przedsionek piekła
    - zgniliznę - zarezerwowany dla polityków
    Lub bez grzechu
    - mirrę

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 7. Data: 2012-02-02 14:28:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Było!

    Dlaczego trollujesz mój wątek? :/

  • 8. Data: 2012-02-02 14:29:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 14:28, to pisze:

    > Dlaczego trollujesz mój wątek? :/

    Mówię że było o smrodzie z diesla nie raz na tym forum. Zacznij używać
    wyszukiwarki bo admin da ci psztyczka w nos!

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2012-02-02 14:29:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ukaniu

    > Znany jeden z zapachów kostuchy.
    > Gdy Šmierae czai sie blisko czujemy w zale?no?ci od grzechu - zapach
    > siarki - grzech cie?ki, piek?o - spalenizne - przedsionek piek?a
    > - zgnilizne - zarezerwowany dla polityków Lub bez grzechu
    > - mirre

    To nie była siarka.

  • 10. Data: 2012-02-02 14:30:23
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Feb 2, 1:57 pm, to <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    >  to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    Kiedyś poczułem smród jak przeciągnąłem dość ostro Partnera który był
    od nowości jeżdżony jak ostatnia piiiiii....da :) smród szedł z
    nawiewów, na pewno nie było to nic palącego się.
    Nigdy więcej tego w tym samochodzie nie poczułem jak później nim
    jeździłem :)
    Musieć za ostro dostał w palnik ;)

    Pozdrawiam !