  • 11. Data: 2010-03-31 21:07:22
    Temat: Re: Co się stało z płytami z grafiką nvidii?
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 31.03.2010 22:06, quish pisze:
    > Ostatni problem z ATI na linuksie miałem z 9600PRO na Ubu 6.06. Fakt że
    > zamknięte nie wspierają starszych kart, ale otwarte radzą sobie wcale
    > nieźle. Natomiast wyższość Nvidi pod linuxem to zwykły mit, który w
    > praktyce wygląda tak, że stery się ładnie instalują, a potem są
    > niestabilne jak cholera.
    > Pozdr4all

    hmm.. a ja zacząłem swoją zabawę od ubuntu 7.10 i do tej pory na swoim
    lapku z Ge-Force 8600M nie zanotowałem żadnych problemów do 9.10 włącznie.

    Nie wiem jak wygląda problem lub jego brak z kartami ATI, ale na nvidii
    raczej problemów nie mam

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby