  • 11. Data: 2006-05-02 11:32:43
    Temat: Re: Co sie stalo z Onet'em?
    Od: "vik" <v...@p...onet.pl>

    > Onet nie po raz pierwszy ma tego typu problemy...

    no co sie dziwicie dlugi weekend, chlopaki z onetu tez maja wolne pewnie w
    czwartek juz bedzie chodzic :)

    pzdr do czwartku
    Vik

  • 12. Data: 2006-05-02 17:01:36
    Od: "zeluq" <z...@m...pl>

    Jarek Marciniak wrote:
    > U mnie od rana lezy, choc traceroute idzie gdzie trzeba :-(
    > Tez tam macie?
    >
    > J.M.

    a to dziwne bo u mnie dzisiaj caly dzien dziala. Futuro Kielce.

    --
    zeluq

  • 13. Data: 2006-05-03 19:53:26
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Radoslaw HORODNICZY wrote:
    > Użytkownik "Jarek Marciniak" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Onet nie po raz pierwszy ma tego typu problemy...

    Swoją drogą portale to nie banki ani inne 'mission critical', więc
    zgaduje iż w technologie lub kontrole jakości nie inwestuje się tam
    prawie wcale - bo i po co ? Liczy się tylko PV... Szczególnie ostatnio,
    gdy Onet spadł na drugie miejsce w jednym z rankingów.

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 14. Data: 2006-05-03 20:32:52
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 03.05.2006 Rafał Łukawski <r...@l...pl> napisał/a:
    > Swoją drogą portale to nie banki ani inne 'mission critical', więc
    Z tym 'mission critical' banków to ja bym nie przesadzał.
    Backupy - tak. Ale tak poza tym?
    Było tak:
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,275088
    3.html
    a bank istnieje jakby nadal...

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 15. Data: 2006-05-03 20:50:20
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Dariusz Sznajder wrote:
    > Z tym 'mission critical' banków to ja bym nie przesadzał.
> [...]

    Ale swoje straci. W kazdym razie marzy mi sie udzial/praca/wspolpraca z
    duża firma, gdzie tego typu aspekty beda poważnie brane pod uwagę. Ech
    marzyciel ze mnie ... ;)

    Apropo's backupów - jeżeli znasz jakiegoś onetowca, popytaj go o poczte
    z przed paru miesięcy ;>

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 16. Data: 2006-05-04 18:24:54
    Od: "j" <j...@v...pl>

    > a to dziwne bo u mnie dzisiaj caly dzien dziala. Futuro Kielce.
    >
    > --
    > zeluq

    Bo onecik rozkłada sie jak padłe ryby na plaży.
    Od dłuższego czasu działa coraz gorzej, nie wspomnę o ściąganiu poczty z tej
    super nowoczesnej platwormy. Nawymyślali "cudeniek" a teraz wszystko sie
    gryzie. I to niezależnie z którego miejsca próbuje się połączyć. Beznadzieja.
    Muszę jeszcze zmienić skrzynkę pocztową, bo gdy naprawdę potrzebuję szybko
    odebrać poczte , na oneta nie mam co liczyć

    PA!

  • 17. Data: 2006-05-04 20:35:19
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On 4 May 2006 20:24:54 +0200 I had a dream that j <j...@v...pl> wrote:
> [...]
    >Muszę jeszcze zmienić skrzynkę pocztową, bo gdy naprawdę potrzebuję szybko
    >odebrać poczte , na oneta nie mam co liczyć

    No, w czasie zmieniania skrzynki pomyśl też o słowniku ortograficznym.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 18. Data: 2006-05-15 11:44:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 03 May 2006 21:53:26 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Swoją drogą portale to nie banki ani inne 'mission critical', więc
    > zgaduje iż w technologie lub kontrole jakości nie inwestuje się tam
    > prawie wcale - bo i po co ?

    Zdziwiłbyś się :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 19. Data: 2006-05-16 07:17:43
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Zdziwiłbyś się :)

    Niestety ze względów formalnych nie mogę wdawać się w *szczegółowe*
    dyskusje na ten temat, szczególnie na forum publicznym. Krótko jednak
    napisze - OBY (wcześniej użyłem liczby mnogiej).

    pzdr.

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/