-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co się dzieje z przejezdnością w 3mieście?
Date: Sun, 18 Nov 2018 18:32:35 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <pss7nn$pve$1@node1.news.atman.pl>
References: <psi2bv$k18$1@node2.news.atman.pl>
<151ah6i2vq1vk.1v5flyreskyam$.dlg@40tude.net>
<psnm3o$sj0$1@node2.news.atman.pl> <psouq3$lc3$1@node1.news.atman.pl>
<psp58t$rop$1@node1.news.atman.pl> <psq55n$5tu$1@node2.news.atman.pl>
<1w5ebyli4bsf2$.nji79svv61st.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1542562359 26606 89.70.94.204 (18 Nov 2018 17:32:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Nov 2018 17:32:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.0
In-Reply-To: <1w5ebyli4bsf2$.nji79svv61st.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644097
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-18 o 17:55, Tomasz Pyra pisze:
> Nigdy nie było 3 pasów do zjazdu ani na Karwiny ani Witomino.
> Były pasy pod górę poprzedzającą te wjazdy, ale kończyły się kawałek drogi
> przed zjazdem i nie miały wpływu na te korki.
Miały bardzo wielki wpływ na korki. Jak tylko zniknęły, to zaczęły się
wielokilometrowe korki, głównie jesienią i zimą. Boleśnie to odczułem na
codziennych podróżach tą trasą.
> A korki tam powoduje nie problem przepustowości obwodnicy w tym miejscu, a
> problem przepustowości samych zjazdów, które kończą się zwykłymi
> skrzyżowaniami ze światłami, które nie są w stanie wypuścić z obwodnicy
> wszystkich zjeżdżających i korek zaczyna wystawać na obwodnicę.
Tak, ale jest tylko jeden pas dla zjeżdżających a korek dotyczy dwóch
pasów - również dla jadących na wprost. Mam na myśli to, że z pasa
lewego nie da się zjechać z obwodnicy nie łamiąc przepisów i bez
taranowania tych po prawej. Gdy były 3, to znaczną długość zablokowanego
środkowego pasa pięknie omijało się. Owszem, prędkość przejazdu była
niewielka ale większa od zera.
> Głównym problemem trójmiasta jest tak naprawdę brak obwodnicy.
> To co historycznie nazywa się obwodnicą, obecnie jest już bardziej trasą
> średnicową, a obwodnicę to dopiero będzie się budować.
Masz na myśli trasę metropolitalną? Chyba tak ma się nazywać... Jeśli
nią, to ona będzie łączyła Gdańsk ze Słupskiem czyli cały ruch na
Władysławowo będzie szedł po staremu. Dość sceptycznie podchodzę do ew.
korzyści z tej obwodnicy dla mieszkańców 3miasta.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.18 19:16 Tomasz Pyra
- 18.11.18 21:44 Marek S
- 18.11.18 22:43 Tomasz Pyra
- 21.11.18 12:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=