eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo się dzieje z przejezdnością w 3mieście?Re: Co się dzieje z przejezdnością w 3mieście?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co się dzieje z przejezdnością w 3mieście?
    Date: Sun, 18 Nov 2018 18:32:35 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <pss7nn$pve$1@node1.news.atman.pl>
    References: <psi2bv$k18$1@node2.news.atman.pl>
    <151ah6i2vq1vk.1v5flyreskyam$.dlg@40tude.net>
    <psnm3o$sj0$1@node2.news.atman.pl> <psouq3$lc3$1@node1.news.atman.pl>
    <psp58t$rop$1@node1.news.atman.pl> <psq55n$5tu$1@node2.news.atman.pl>
    <1w5ebyli4bsf2$.nji79svv61st.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1542562359 26606 89.70.94.204 (18 Nov 2018 17:32:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Nov 2018 17:32:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.0
    In-Reply-To: <1w5ebyli4bsf2$.nji79svv61st.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644097
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-11-18 o 17:55, Tomasz Pyra pisze:

    > Nigdy nie było 3 pasów do zjazdu ani na Karwiny ani Witomino.
    > Były pasy pod górę poprzedzającą te wjazdy, ale kończyły się kawałek drogi
    > przed zjazdem i nie miały wpływu na te korki.

    Miały bardzo wielki wpływ na korki. Jak tylko zniknęły, to zaczęły się
    wielokilometrowe korki, głównie jesienią i zimą. Boleśnie to odczułem na
    codziennych podróżach tą trasą.

    > A korki tam powoduje nie problem przepustowości obwodnicy w tym miejscu, a
    > problem przepustowości samych zjazdów, które kończą się zwykłymi
    > skrzyżowaniami ze światłami, które nie są w stanie wypuścić z obwodnicy
    > wszystkich zjeżdżających i korek zaczyna wystawać na obwodnicę.

    Tak, ale jest tylko jeden pas dla zjeżdżających a korek dotyczy dwóch
    pasów - również dla jadących na wprost. Mam na myśli to, że z pasa
    lewego nie da się zjechać z obwodnicy nie łamiąc przepisów i bez
    taranowania tych po prawej. Gdy były 3, to znaczną długość zablokowanego
    środkowego pasa pięknie omijało się. Owszem, prędkość przejazdu była
    niewielka ale większa od zera.

    > Głównym problemem trójmiasta jest tak naprawdę brak obwodnicy.
    > To co historycznie nazywa się obwodnicą, obecnie jest już bardziej trasą
    > średnicową, a obwodnicę to dopiero będzie się budować.

    Masz na myśli trasę metropolitalną? Chyba tak ma się nazywać... Jeśli
    nią, to ona będzie łączyła Gdańsk ze Słupskiem czyli cały ruch na
    Władysławowo będzie szedł po staremu. Dość sceptycznie podchodzę do ew.
    korzyści z tej obwodnicy dla mieszkańców 3miasta.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: