  • Data: 2010-10-12 16:56:29
    Temat: Re: Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
    Od: Brooks <x...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 12, 5:52 pm, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > wydaje mi się chyba tak jest

    > no, ale na razie poczekajmy aż zakończą się wszystkie testy i będzie
    > do nich dostęp

    > doskonale zrozumiałem.
    > tylko ciekawe co byś powiedział jak to Ty byś musiał
    > doprowadzić sygnał "swoim lokatorom"
    >
    > --
    > pozdrawiam.  pawell32
    > Slackware 13 - power of linuxhttp://www.net-sat.pl  e-mail:p...@n...pl

    Wydaje mi sie, ze od powiedzmy 20 lat w tym kraju okazalo sie ze mozna
    "krecic lody" na dostarczaniu sygnalu z anteny do lokatora. Niby, ze
    walczymy z lasem anten niby, ze kanaly premium a tak na prawde
    lokatorzy niedosc,
    ze sa zobligowani do placenia abo RTV to bardzo czesto za dostep do
    podstawowych kanalów.
    Stad, jesli ktos z was pamieta, wielkie larum dlaczego TVP FTA z
    Astry? Wiec kablówki zaszachowaly, ze przestaja placic TVP za
    redystrybucje.
    Teraz tez beda zgrzyty bo tak byc nie moze na dluzsza mete jak jest.
    Tak na prawde to zarówno platformy jak i kablówki powinny miec taki
    model biznesowy aby zarabiac na kanalach premium. Natomiast oferta
    kanalów podstawowych taka sama jak ogólnodostepne kanaly z naziemnej
    telewizji powinna byc w stylu Free To View. Kupujesz karte, której nie
    trzeba oplacac co miesiac aby miec dostep z satelity. W przypadku
    kablówki taka ofera moglaby byc wogóle nie kodowana bo nie stanowiloby
    problemu licencja a obszar dostepu.
    Dzieki temu stare dokodery polsatu nie byly smieciem elektronicznym.
    Zdaje sie, ze cyfrowy polsat wogóle sie nie troszczy o swój
    elektrozlom.
    I gdzie jest ta cholerna KRRiTV? Bo to ich job wymyslic przepisy w
    razie czego przepchac przez parlament! Ich job równiez regulowac rynek
    zamiast pozwalac aby biznes robil dokladnie to co chce bez dbania o
    interes publiczny.
    Zaloze sie, ze nikt z nich nigdy nie chwycil za olówek, zeby cos
    naszkicowac w sprawie zmian przepisów, sytuacji, itp.

    Brooks