  • From: "Neas" <n...@p...pl.usun-to>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co siĂŞ dzieje z THC.NET.PL
    Date: Sun, 09 Jan 2005 07:53:40 +0100

    "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> napisał(a):
    > Nikogo nie chce zmuszac ale chce uswiadomic ze inni tez zamiast kupowac
    > w tej firmie pojda gdzie indziej bo tak beda chcec. Co ogolnie oznacza
    > pad naszej gospodarki.

    Jasne. Od kiedy konkurencja prowadzi do padu gospodarki? Podaj konkretny
    przykład. Oczywiście może doprowadzić do spadku cen w Polsce na te
    konkretne usługi do porównywalnego poziomu, ale powiedz mi, jaki jest
    obiektywny powód, dla którego kolokacja maszyny w Polsce jest znacznie
    droższa niż w us, de albo cz?

    Tani hosting w us czy gdziekolwiek może doprowadzić do padu, ale najwyżej
    mikroproviderów dysponujących własna serwerownią z marnym łączem i
    oferujących na tym hosting. Za ~2K/mies. można podpiąć własną serwerownię
    do jakiegoś 2Mbit w naszym pięknym kraju, albo wynając za granicą serwer
    podpięty do portu 100Mbit albo nawet 1Gbit i mieć w cenie transfer mocno
    przekraczający 1000Gb mies., jeśli się dobrze poszuka oczywiście. Jak
    myslisz, co wolą klienci, nawet za cenę braku bezpośredniego dostępu do
    maszyny?

    > A tak juz calkiem ogolnie to wielu klientow jest
    > przez tych pseudo providerow oszukiwanych.

    To już inna sprawa.

    > Poczytaj na ich stronach co
    > maja popisane. To sa jawne klamstwa. i to najbardziej boli. Zwykly
    > klient nie jest swiadomy tego ze to co tam pisze jest sterta bzdur i
    > efekt koncowy jest ogolnie znany.

    Z tym masz rację, oni w większość nie tylko nie potrafią pisać po polsku,
    ale wręcz nie radzą sobie z aktualizowaniem oprogramowania na swoich
    serwerach do tego stopnia, że nie raz radośnie trzymają wersje kluczowych
    daemonów sprzed paru miesięcy.

    --
    http://www.insane.pl/ - konta shell już od 6 zł + VAT via SMS