  • Data: 2004-12-27 16:51:17
    Temat: Re: Co si? dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout> szukaj wiadomości tego autora

    RusH napisał(a):

    > Czy zwykly klient w USA wie, ze pije mleko z rBGH ? Czy go to obchodzi
    > ? To samo jest tutaj. Nikogo nie bedzie nic obchodzic do czasu az nagle
    > sie okaze ze domena ktora kupil nie jest jego a strona firmowa zniknela
    > nagle mimo ze byla wykupiona na 2 lata.

    O czym Ty mówisz człowieku? Domena? Na dwa lata? Jeśli kogoś stać na
    wykupienie domeny na dwa lata z hostingiem to nie zakłada go na takim
    serwerze jak THC. W moim przypadku (bo to ja wystartowałem ten temat)
    sprawa wygląda tak, że albo kupuje hosting za 50 zł albo wcale. Wiem,
    kolego że żal Ci tyłek ściska bo albo płacisz za swoje konto jakieś
    chore pieniądze, albo poprostu taki tani hosting robi Ci konkurencje ale
    na szczęście ta konkurencja istnieje. Inaczej opłaty za hosting były by
    takie jak za net w tpsa i nie miał bym gdzie tego konta założyć, a tak
    mam i się cieszę. Jeśli padnie to cóż, moja strata, moje ryzyko.

    Widzę, że temat przerodził się w powszechny najazd osób które mają chyba
    coś wspólnego z rynkiem hostingowym w polsce. Opanujcie się panowie.
    Konkurencja jest podstawą wolnego rynku i konsumentom wychodzi to tylko
    na zdrowie. Jeśli Was tak ciśnie to czemu Wy nie obniżycie cen? A może
    to jakaś zmowa (typu: kto się wychyli to w ryja)?

    Po wysłaniu pierwszego posta dostałem trzy maile z propozycją od
    konkurencji. Bardzo dziękuje, ale konto wykupiłem na rok i się nie
    wycofam (zapłacone). Czekam za to na propozycję hostingu za 50 zł na
    przyszły rok z serwerem w Polsce i opieką 24h na dobę. ;]

    Pozrawiam
    K.