  • 71. Data: 2004-12-27 20:40:21
    Temat: Re: Co się dzieje z THC.NET.PL
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Jakub.S wrote:
    > Dwa dni temu padło, żadnych komunikatów itp. Czy może ktoś wie co się
    > stało? Mam tam hosting i średnio mnie to uszczęśliwia ;]
    Nazwa sama mowi za siebie. Nie powierzalbym moich serwisow takim
    uslugodawcom. Rozumiem, ze cena 5 PLN/rok moze kusic, ale miejmy w sobie
    jakis instynkt...

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 72. Data: 2004-12-27 20:50:08
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Jakub.S wrote:
    > Co do cen panowie to widzę że kilku z Was załapało niezłą pianę. Tak się
    > składa że ja nie mam kasy na konto za 500-1000 zł rocznie więc albo
    > założe sobie na thc albo wcale.
    I tak bywa. Nikt tu nie potepia osob, ktore nie stac na profesionalne
    konta. Poprostu jesli cos mowimy to to, ze dzialanie takiego
    "prowajdera" pozostawia wiele do zyczenia.

    > Chyba że któryś z Was superadminów
    > sprezentuje mi konto na swoim superserwerze zabezpieczonym 24h/24h za
    > 50zł rocznie.
    W dzisiejszych czasach ceny mozna negocjowac nie tylko na bazarze u
    Stiopy, lecz wszedzie - nawet o dziwo w salonach telefonii komorkowej, a
    tym bardziej u isp.

    > Konkurencja jest podstawą wolnego rynku i mnie jako
    > konsumenta mało obchodzi czy panowie z thc są pośrednikami czy nie.
    > Ważne że dostałem konto za 50zł które szybko działa i jest stabilne.
    Tanie jest. O stabilnosci bym dyskutowal :)

    > Pady zdarzają się każdemu, nawet home.pl na którym mam np. pocztę.
    Pady? Pasc moze jakies lacze, ale kazdy wiekszy na backup. No chyba, ze
    Piekna padnie :)

    > Serwer thc już działa, ja dostałem maila z informacją o awarii i
    > przeprosinami więc uważam sprawę za niebyłą.
    Niebyla? Skubne Ci portfel i przeprosze za to. Wycofasz wtedy wniosek z
    posterunku i zapomnisz o tym?

    > Nikt nie jest doskonały.
    > Widać to choćby po niektórych superadminach którzy zamiast zaoferować
    > konto za przyzwoite pieniądze potrafią wytykać tylko błędy innym którzy
    > wychylili się przed orkiestrę. Pięknie... oby tak dalej.
    Buty tez mozesz kupic za 30 zl (Adidas Stabile) tyle, ze bez 3-go paska
    i napisu stabile. Odcien niebieskiego takze rozni sie od orginalnego. O
    co mi chodzi.. nie placisz za sama pojemnosc konta lecz takze za marke i
    gwarancje solidnosci. Stabile z bazaru rozpadaja sie po 1,5 miesiaca
    podobno.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 73. Data: 2004-12-27 20:54:23
    Temat: Re: Co si? dzieje z THC.NET.PL
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Daniel aka SoR wrote:
    > To sie ladnie nazywa marketing (a dokladniej chwyt marketingowy), musza
    > przeciez jakos klijentow przyciagac.
    To sie brzydko nazywa oszustwo, a nie chwyt marketingowy. O chwycie
    marketingowym mozemy mowic w innych sytuacjach.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 74. Data: 2004-12-27 20:56:32
    Temat: Re: Co siĂŞ dzieje z TH C.NET.PL
    Od: "Piotr" <m...@w...pl>

    Użytkownik "RusH" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .97...

    > i nie drozej, a 'drozej', bo kupujac polskie transferujesz pieniadze do
    > kieszenie jakiegos kowalskiego, ktory moze byc twoim wujkiem czy
    > tesciem, kupujac zagraniczny szit prosto od wielkich koncernow
    > przyczyniasz sie do bezrobocia tego kowalskiego.

    polecam lekture "ekonomia w jednej lekcji", Hanry Hazlitt
    w przystepny sposób opisuje, dlaczego nie warto rozbijać szyb w oknach,
    mimo, że wtedy prace mają szklarze, kierowcy, huty szkła, kopalnie piasku,
    itd.

    Serio.

    Piotr

  • 75. Data: 2004-12-27 20:59:45
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Noose wrote:
    > Niestety mielismy duze problemy z serwerownia.... Jeden z uzytkownikow
    > wyslal w ciagu 10min okolo miliona maili w caly swiat...
    Moge wiedziec jakie posiadacie lacza, ze udalo sie wyskac jednostce 1mln
    maili w 10 minut?

    > Yahoo dzwonilo do serwerowni i niestety stalo sie jak sie stalo
    > (zostalismy odcieci od internetu)....
    Od tak poprostu? Bez wyjasniania?

    > Czlowiek ktory jest za to odpowiedzialny poniesie konsekwencje, to
    > jest pewne....
    Zapewne.

    > Wszystkich uzytkownikow serdecznie przepraszamy.... Niestety nie
    > mielismy na to wplywu....
    Mogliscie temu zapobiec.

    > Chcialbym zauwazyc, ze jezeli cos jest tanie to nie koniecznie musi byc
    > zle... (tak juz nie jeden czlowiek zasugerowal). Drogi hosting rozni sie
    > od taniego tym, ze z drogiego ludzie biora pieniadze do swojej kieszeni,
    > a my w THC 100% pieniedzy wkladamy w sprzet....
    Pajacyk THC?

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 76. Data: 2004-12-27 21:45:15
    Temat: Re: Co sie^ dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout>

    Jaroslaw Druzbinski napisał(a):
    > Jakub.S wrote:

    > Sorki ze nie przycialem posta. ALe kolego mily zacznij uzywanie grup od
    > skonfigurowania czytnika !

    Bardzo przepraszam... jakoś tak wyszło. Już zrobione.
    Pozdrawiam
    K.

  • 77. Data: 2004-12-27 21:51:11
    Od: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout>

    Jakub Żukowski napisał(a):

    > I tak bywa. Nikt tu nie potepia osob, ktore nie stac na profesionalne
    > konta. Poprostu jesli cos mowimy to to, ze dzialanie takiego
    > "prowajdera" pozostawia wiele do zyczenia.

    Moze i tak, ale czy uważasz że należy ich za to objeżdżać? Poprostu
    świadczą gorsze usługi za duuużo mniejsze pieniądze. Właśnie dla osób
    takich jak ja. Czy to jest powód do tego że nie powinni istnieć? Czy na
    rynku samochodowym powinny istnieć tylko mercedesy S600 i podobne auta??
    Jak dla mnie to jest w porządku że jest w czym wybierać. Każdy kupuje to
    na co go stać i tyle. Nie mam kasy to ide to taniego usługodawcy i tyle.

    > W dzisiejszych czasach ceny mozna negocjowac nie tylko na bazarze u
    > Stiopy, lecz wszedzie - nawet o dziwo w salonach telefonii komorkowej, a
    > tym bardziej u isp.

    A myślisz że nie próbowałem? Jak już pisałem mam konto pocztowe na
    home.pl. Najtańszy hosting u nich kosztuje ok. 600 zł. Pytałem o konto
    które spełniało by moje oczekiwania (dużo prostsze od podstawowej
    oferty) i dostałem negatywną odpowiedź. Zresztą nie tylko od nich.
    Niestety nie ma na rynku porządnej oferty dla osób prywatnych i tutaj
    właśnie wstrzelił się mój "provaider". Zaoferował mi to czego oczekuje
    za dobre pieniądze. Zauważ różnicę cen. 50 a 600 zł to niemało.
    Podpowiem Ci że zarabiam 950 netto i muszę zapłacić miesięcznie ok 500zł
    różnych rachunków. Zostaje niewiele.

    > Tanie jest. O stabilnosci bym dyskutowal :)

    Oczywiście masz prawo. Jednak zależy co komu potrzebne, czego oczekuje i
    za jakie pieniądze. Wiadomo że jeśli bym miał firmę i potrzebował bym
    jakiejś duzej witryny, sklepu czy co tam jeszcze to nie kupił bym konta
    za 50zł. Tak samo na stronę domową nie kupię konta za 600zł.

    > Pady? Pasc moze jakies lacze, ale kazdy wiekszy na backup. No chyba, ze
    > Piekna padnie :)

    Wiesz o co mi chodzi...nic nie jest wieczne i bezawaryjne. Jw.

    > Niebyla? Skubne Ci portfel i przeprosze za to. Wycofasz wtedy wniosek z
    > posterunku i zapomnisz o tym?

    Nie, oczywiście że nie. Problem w tym, że w momencie problemów z kontem
    nie czuje się "okradzony" - chyba że trwa to dość długo...żądam
    wyjaśnień i tyle. Ewentualnie dodatkowych korzyści. Czy kupując konto
    np. w home.pl mam gwarancje że ktoś mi zwróci kasę za konto w razie
    problemów z serwerem?? Wydaje mi się że w obydwu przypadkach jest tak samo.

> [...]
    > co mi chodzi.. nie placisz za sama pojemnosc konta lecz takze za marke i
    > gwarancje solidnosci. Stabile z bazaru rozpadaja sie po 1,5 miesiaca

    To czemu Edi nie dymał z wózkiem pełnym złomu w butach od armaniego??
    Podobno one wytrzymują najdłużej.. ;] Apropo, nie przemawia do mnie
    porównanie z butami bo w adidasach nie chodzę. Sportowe buty to syf
    nadający się do niewielu rzeczy, jak windows 98...poza tym dresiarze w
    nich chodzą. Wole swoje treckingowe scarpy. Moge skoczyć na połoniny bez
    obaw że mnie zaleje ;]. Jeśli jednak nie jeździł bym w góry, został bym
    przy sandałach.

    Podtrzymuje: krytykować łatwo, wyjść z konkurencyjną ofertą dla
    prywatnego użytkownika już gorzej. Nie mówie że oferta THC jest równie
    dobra co inne drogie oferty czołowych providerów. Jednak ich siła tkwi w
    cenie (ok. 1/10 podstawowej ofery u innych). Nie sądze bym potrzebował
    konta za 600zł i poczuł różnicę w jego działaniu (biorąc pod uwagę cel
    do jakiego go wykorzystuje).

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 78. Data: 2004-12-28 00:30:03
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Jaroslaw Druzbinski napisał:

    > Uzasadnij racjonalnie slowo "przeplacania"

    Jesli wiesz co znaczy zaznaczone slowo, to wystarczy.

    > Jestem ciekawy skad bierzesz informacje o tym czy za dana usluge
    > przeplacasz.

    Nie mam uniwersalnego sposobu dzialania, ale nie martw sie, radze sobie.

    > Jezeli masz na mysli roznice cenowa to okreslaj to jasneij

    A jesli mam na mysli roznice cenowa bez spadku jakosci, to co wtedy?
    Naprawde trzeba Ci wszystko rysowac? (nie, nie musisz odpowiadac)

    --
    jkr

  • 79. Data: 2004-12-28 01:43:15
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote :

    > Myśle, ze ich to w ogóle nie martwi, a juz eksporterów w ogóle.

    tak, w ogole ich nie martwi ze Chiny wykupuja ich dlugi swoim na sile
    za tanim, bo przywiazanym do dolara na stale yuanem. Wcale. Wrecz sie
    ciesza na sama mysl co sie stanie w USA jak Chiny stwierdza ze juz
    wystarczy.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 80. Data: 2004-12-28 10:30:50
    Temat: Re: Co siĂŞ dzieje z TH C.NET.PL [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RusH" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .97...

    > Ostatnie zdanie jest piekne, powiedz to bezrobotnym w USA - sa ich cale
    > miasta.

    no fakt ostatnio widziałem jak zawrócili na Balicach kilka samolotów z
    emigrantami z Ameryki którzy chcieli przyjechać za chlebem do Polski ;-)