  • 51. Data: 2004-12-27 02:45:19
    Temat: Re: Co sie dzieje z THC.NET.PL
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    Janusz - Vahanara napisał:

    > Kochamy ten profesjonalizm osiedlówkowo[...]
    > W jednym i drugim przypadku jakiś telefon albo ktoś wyciągnie kabelek i
    > nie ma internetu przez kilka dni.

    Ciekawe uogolnienie.

    --
    jkr

  • 52. Data: 2004-12-27 13:31:44
    Temat: Re: Co siĂŞ dzieje z TH C.NET.PL
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 26 Dec 2004 21:51:26 +0000 (UTC), w
    <X...@1...110.122.97>
    , RusH <l...@p...pl>

    No cóż, skoro drogo szyją :)

  • 53. Data: 2004-12-27 14:31:04
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    RusH napisał:

> [...]
    > wszyscy kupujmy ubrania wyprodukowane w krajach 3ciego swiata to nasi
    > rodzimi producen .. oops, i tutaj mamy problem, JACY rodzimi producenci

    Czyli kupujmy drozej by nie dac komus zbankrutowac? Jasne :)

    --
    jkr

  • 54. Data: 2004-12-27 15:19:57
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid> wrote :

    > Czyli kupujmy drozej by nie dac komus zbankrutowac? Jasne :)

    tak, wiem ze to moze cie przerastac :)
    i nie drozej, a 'drozej', bo kupujac polskie transferujesz pieniadze do
    kieszenie jakiegos kowalskiego, ktory moze byc twoim wujkiem czy
    tesciem, kupujac zagraniczny szit prosto od wielkich koncernow
    przyczyniasz sie do bezrobocia tego kowalskiego. Zgadnij co bedzie jak
    takich bezrobotnych kowalskich bedzie >50% w Polsce? Ty stracisz prace,
    bo nikogo nie bedzie stac na to, co robisz.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 55. Data: 2004-12-27 16:00:28
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Dec 2004 15:19:57 +0000 (UTC), w
    <X...@1...110.122.97>
    , RusH <l...@p...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > tesciem, kupujac zagraniczny szit prosto od wielkich koncernow
    > przyczyniasz sie do bezrobocia tego kowalskiego.

    W większości przypadków ten "Kowalski" okazuje się być finalnie TPSA (jeżeli
    mówimy o łączach) albo i tak przedstawicielem zach. koncernu (tylko z naklejką
    Made in Poland).

  • 56. Data: 2004-12-27 16:00:50
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    RusH napisał:

    > tak, wiem ze to moze cie przerastac :)
    [ciach, komunistyczno-wujkowe zapedy]

    A Ciebie wolny rynek nie przerasta za bardzo?
    --
    jkr

  • 57. Data: 2004-12-27 16:02:35
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    napisał(-a):

    > Zgadnij co bedzie jak
    > takich bezrobotnych kowalskich bedzie >50% w Polsce? Ty stracisz prace,
    > bo nikogo nie bedzie stac na to, co robisz.

    Dopóki każdy będzie się litował i kupował coś z patiotyzmu, to nic w PL nie
    ruszy. Recepta jest jedna -- kupować tam gdzie się opłaca najbardziej. Jak z
    Chin, to kupować u Chinoli. Amerykanie źle nie wychodzą na tym, że elektronikę
    i ciuchy robią im skośnoocy.

  • 58. Data: 2004-12-27 16:11:47
    Od: Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid>

    RusH napisał:

    > tak, wiem ze to moze cie przerastac :)
    [ciach, komunistyczno-wujkowe zapedy]

    A Ciebie wolny rynek nie przerasta?
    Jesli cos kupuje, to nie po to zeby inni mieli prace, ale dlatego, ze chce
    kupic.
    Chce tez wydac tyle ile uwazam, ze warto zaplacic.
    Nie widze powodu do przeplacania, a co do "i nie drozej, a 'drozej'", to nie
    uwazam by zostawienie wiekszej sumy u Kowalskiego bylo tansze niz
    zostawienie mniejszej 'Chinczykom'.

    --
    jkr

  • 59. Data: 2004-12-27 16:27:16
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote :

    > Dopóki kazdy bedzie sie litowal i kupowal coś z patiotyzmu, to nic
    > w PL nie ruszy. Recepta jest jedna -- kupowac tam gdzie sie oplaca
    > najbardziej. Jak z Chin, to kupowac u Chinoli. Amerykanie Lle nie
    > wychodzą na tym, ze elektronike i ciuchy robią im skośnoocy.

    Ostatnie zdanie jest piekne, powiedz to bezrobotnym w USA - sa ich cale
    miasta.

    Pozdrawiam.

  • 60. Data: 2004-12-27 16:28:36
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid> wrote :

    > [ciach, komunistyczno-wujkowe zapedy]

    to sie nazywa dalekowzrocznosc

> [...]
    > 'drozej'", to nie uwazam by zostawienie wiekszej sumy u
    > Kowalskiego bylo tansze niz zostawienie mniejszej 'Chinczykom'.

    pogadamy za 10-20 lat, wtedy zobaczysz jak dobrze dziala 'wolny rynek'
    w USA gdzie juz praktycznie nic sie nie produkuje poza rozrywka i
    procesami sadowymi.

    Pozdrawiam.