  • 81. Data: 2011-04-08 12:04:57
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 11:21:30 +0200, Tomek napisał(a):

    > Niby tak, ale Automapy na Androidzie nie odpalę... :-)

    Skup się - nie po darmo napisałem Z KARTY a nie z NAND.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 82. Data: 2011-04-08 12:56:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    > taaa.. z pewnością w technologii HUD da się takie rzeczy
    > zrobić... ech

    Ja ci wiecej napisze - to sie robi standardowo. W koncu z tego sie
    strzela :-)

    J.

  • 83. Data: 2011-04-08 13:01:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał
    > Dnia 2011-04-07 21:16, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:
    >
    > TomTom seria GO 9x0 posiada takie coś :) - niestety nie miałem
    > okazji testować w dłuższym tunelu niż ten w Jędrzychowicach na
    > A4.

    Tzn za Jedrzychowicami, u Niemcow juz ? Tam wlasnie obowiazuje 80
    :-)

    Najlepiej byloby podpiac pod licznik kilometrow - no ale to
    utrudnienie.
    Chyba ze ktos pomysli nad mozliwosciami Bluetootha.

    J.

  • 84. Data: 2011-04-08 13:16:55
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > Skup się - nie po darmo napisałem Z KARTY a nie z NAND.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    > Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    Czyli co - z kart odpalam Androida, ustawiam flick ekranu i z Androida
    wychodzę? Wiem, że na Androida jest emulator WM, ale to chyba zbyt
    skomplikowane byłoby - odpalać na HTC Androida i emulować Wm, skoro to
    natywny system? :-)
    Nie rozumiem, mimo skupienia... :-) Help please...
    T.

  • 85. Data: 2011-04-08 13:29:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:56:32 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ja ci wiecej napisze - to sie robi standardowo. W koncu z tego sie
    > strzela :-)

    Z tego co się strzela odległość pozorna jest trochę ponad metr, bo
    wyswietlacz jest za zegarami a szyba półprzepuszczalna nad nimi

  • 86. Data: 2011-04-08 13:46:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 13:16:55 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > natywny system? :-)
    > Nie rozumiem, mimo skupienia... :-) Help please...

    masz odpowiedź na innej grupie - nie odwrócisz obrazu w programie który nie
    ma takiej funkcji.
    Oprócz tego tak zmienia się kąt widzenia i to co widzisz, że program stanie
    się bezużyteczny. Na HUDa nadają się programy wyświetlające prędkośc,
    ewentualnie tylko graficzny znak nastepnego manewru, dużymi literami na
    cały ekran.
    Nawet Tomtom byłby w zasadzie nieużyteczny, a co dopiero Automapa z jej
    ekranem obsranym pierdyliardami nieużytecznych informacji.

  • 87. Data: 2011-04-08 13:51:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-08 13:16, Tomek pisze:
    > U?ytkownik "Waldek Godel"<n...@o...info> napisa? w wiadomo?ci

    > Czyli co - z kart odpalam Androida, ustawiam flick ekranu i z Androida
    > wychodz?? Wiem, ?e na Androida jest emulator WM, ale to chyba zbyt
    > skomplikowane by?oby - odpala? na HTC Androida i emulowa? Wm, skoro to
    > natywny system? :-)
    > Nie rozumiem, mimo skupienia... :-) Help please...

    windows zostaje tam gdzie jest z calym swoim dobytkiem.
    Android rezyduje wylacznie na karcie
    Na strcie systemu w bootloaderze windowsa masz opcje jaki system odpalic.
    Ja wybierzesz Androida, to odpala on z karty a windows wypraszany jest
    za drzwi

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 88. Data: 2011-04-08 14:04:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-08 11:06, Cavallino pisze:

    > Albo na podszybiu masz kilkanaście cm wolnej wysokości (TIR?),
    > albo jakiś kit wciskasz.
    > U mnie nawet komórka w tym miejscu już ogranicza widoczność, a
    > toto ma ekran ze 3 cale, a Ty piszesz że 10 cali nie ogranicza.

    Nie odpowiem ci jeszcze na pytanie które zadałeś (bo chce
    machnąć fotkę a auto w blacharni) ale podpowiem ci coś (co u
    mnie nie jest zastosowane). Rzepy 3M - słyszał ?
    6008

  • 89. Data: 2011-04-08 14:18:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie odpowiem ci jeszcze na pytanie które zadałeś (bo chce machnąć fotkę a
    > auto w blacharni) ale podpowiem ci coś (co u mnie nie jest zastosowane).
    > Rzepy 3M - słyszał ?

    Co z nimi?
    Obniżają deskę rozdzielczą, czy wystawiają głowę kierowcy ponad dach?

  • 90. Data: 2011-04-08 16:11:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:vh8c8gxnhtyp$.dlg@lepper.institute.com...

    > Z tego co się strzela odległość pozorna jest trochę ponad metr,
    > bo
    > wyswietlacz jest za zegarami a szyba półprzepuszczalna nad nimi

    Tam gdzie sie strzela to kazdy dyskomfort moze kosztowac grube
    miliony dolarow, wiec odleglosc pozorna jest wieksza.

    Jest tez druga wersja
    http://en.wikipedia.org/wiki/Helmet_mounted_display
    Odleglosc rzeczywista moze z 10 cm, a pozorna nadal musi byc pare
    metrow, bo 10cm to juz nie kazdy odczyta, a nawet jakby odczytal to
    za drogo by to kosztowalo :-)

    Jest tez trzecia wersja, zupelnie niskobudzetowa, bo za glupie
    kilka dolcow mozesz sobie kupic celownik kolimatorowy, ktory ma
    wymiary kilku cm, a odleglosc pozorna kilkaset metrow albo i
    wiecej.

    O masz - tu zalecaja w samochodzie 2-4 metry
    http://www.microvision.com/vehicle_displays/autohud_
    safety.html

    Co wcale nie znaczy ze trzeba montowac wysiegnik na zderzaku.

    J.