  • Data: 2011-01-26 10:25:41
    Temat: Re: Co sądzicie o Kia Sportage?
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-24 14:29, Lucjan pisze:

    > A co zrobiłeś jakieś strony WWW i chcesz się nimi pochwalić?
    > Poza tym trochę dziwne podejrzenie żebym ja linkował do stron które są moje
    > kim ja bym musiał być magnatem jakiś internetowym by mieć tyle stron
    > internetowych?

    Co to za problem? Natomiast przy takiej ilości stron internetowych jest
    już szansa, że urząd skarbowy i zus dobiorą ci się do dupy...
    Nie za spamowanie, a za prowadzenie działalności gospodarczej bez
    rejestracji i odprowadzania odpowiednich "datków". Radziłbym jednak
    rejestrować to na firmę, a nie na osobę prywatną, bo straty możesz mieć
    większe niż zysk z reklam.

    Jeżeli się rejestrujesz, to przez pierwsze dwa lata płacisz 350 zł ZUSu,
    jeżeli "cię zarejestrują" z przymusu, to od razu leci 850 zł...
    oczywiście +odsetki za miesiące wstecz (jeśli np. zarejestrowałeś
    domenę w marcu zeszłego roku, to się uzbiera ponad 10 koła). Zatem radzę
    to przemyśleć... no i odpuścić ten spam, bo sporo osób się nieźle wkurwi
    jak się zorientują, że je w bambuko robi... oczywiście część się nigdy
    nie zorientuje.

    Rychu