  • Data: 2009-05-22 13:25:33
    Temat: Re: Co robicie przy takim zgloszeniu na abuse
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 May 2009 14:56:32 +0200, Rafal Jankowski
    <r...@w...edu.pl> wrote:

    >Jakbym uznał, że niestawienie się w sądzie mi się nie opłaca to bym się
    >jednak stawił. Jednak od maila z narzekaniami na zbyt dużą ilość zapytań
    >http z mojego serwera do 3kPLN kary i aresztu jest tak niesamowicie długa
    >droga, że uznałbym że bezpiecznie można maila olać ewentualnie
    >skontaktować ze sobą osoby zainteresowane i nie zawracać sobie głowy
    >dalszym ciągiem tej sprawy.

    Wbrew pozorom nie jest to długie. Sąd wzywa Cię na rozprawę - Ty to
    olewasz. Zwykle nakazuje dzilnicowemu sprawdzenie Ciebie i przez niego
    doręcza ponowne wezwanie - znów olewasz. Trzeci raz zwykle sąd nie
    czeka tylko albo wali grzywnę albo nakazuje doprowadzenie. Koledzie z
    Łodzi nie chciało się jeździć z Łodzi do sądu do Sanoka. A był tylko
    świadkiem potrącenia kolizji drogowej na moście w Wetlinei i został
    przez patrol policji zanotowany jako świadek. P0 1000 złotowej
    grzywnie na trzecie wezwanei sie stawił - uznał żejednak taniej go to
    wyniesie niż kolejna grzywna albo doprowadzenie. Bo doprowadzenie to
    zwykle jest areszt dzień wcześniej i dowiezienie do sądu. Warto sie
    szarpać?

    Zdrówko