  • Data: 2016-03-29 10:44:54
    Temat: Re: Co na początek?
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 - 03 - 2016 (poniedziałek) o godzinie 12:06, Sebi_pt napisał(a):

    > Po godzinach poszukiwań wpadły mi w oko 2 motocykle. Suzuki 650 V-STROM
    > oraz Kawasaki Versys - ten drugi nawet bardziej jako, że wydaje mi się
    > ciut mniejszy, krótszy więc pozycja powinna być wygodniejsza. Myślę o
    > motocyklu nowym czyli budżet max 40 tys. zł. Bardzo proszę
    > doświadczonych forumowiczów o poradę?

    Oba te motocykle mają dobre opinie wśród użytkowników, więc po prostu bierz
    ten, który Ci się bardziej podoba. Jeżeli chodzi o konkrety - V-Stromem nie
    jeździłem, Versysa miałem okazję potestować. Generalnie spodobał mi się,
    nie miałem się do czego przyczepić, po prostu porządny turystyk klasy
    średniej. Jeżeli chodzi o wygodę - jestem podobnych rozmiarów jak Ty
    (170/70) - to w trakcie jazdy Versys był dla mnie bardzo wygodny, na
    postoju trochę brakowało mi nogi, podpierałem się czubkami palców. Gdybym
    miał go brać na stałe, to pewnie szukałbym możliwości obniżenia go o jakieś
    2-3 cm. Z drugiej strony, Ty jesteś o te 2 cm wyższy, więc może nie będzie
    Ci to potrzebne.

    Jeszcze jedna rzecz - jeżeli zamierzasz brać nówkę z salonu, to podzwoń po
    dealerach i popytaj o możliwość jazdy testowej - nie zawsze mają dostępne
    dane modele do testów, ale zawsze warto zapytać.

    Przy zakupie warto też ponegocjować cenę akcesoriów - kufry, stelaże,
    gmole, centralna podstawka itp. Nie są to rzeczy tanie, a z cenami bywa
    bardzo różnie - czasem u dealera kosztują krocie w porównaniu do cen
    producentów niezależnych, a czasem bywa dokładnie odwrotnie, więc warto
    posprawdzać ceny.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750