  • 1. Data: 2011-12-18 09:56:45
    Temat: Co myślicie o tym aucie?
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    http://moto.allegro.pl/vw-polo-1996r-sedan-1-6i-abs-
    elektryka-z-niemiec-i1977630826.html
    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 2. Data: 2011-12-18 10:00:52
    Temat: Re: Co myślicie o tym aucie?
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2011-12-18 09:56, Czeslawek pisze:
    > http://moto.allegro.pl/vw-polo-1996r-sedan-1-6i-abs-
    elektryka-z-niemiec-i1977630826.html
    To jakoś kaszana, wnętrze od innego auta :-(

    A o tym? Czyżby przekładka z anglika, bo fotel pasażera jest bardziej
    zniszczony od fotela kierowcy.
    http://moto.allegro.pl/vw-polo-1-4-16v-import-niemcy
    -bogata-opcja-i1983035204.html

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 3. Data: 2011-12-18 10:04:21
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    Czeslawek <c...@g...pl> napisał(a):

    > http://moto.allegro.pl/vw-polo-1996r-sedan-1-6i-abs-
    elektryka-z-niemiec-
    i197763
    > 0826.html

    Ciekawy lakier. Z zewnątrz zielony, ze środka czerwony. Z daleka bym się od
    takiego oszusta trzymał.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 4. Data: 2011-12-18 10:16:48
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-12-18 10:28, colin pisze:

    > Musi być jakaś wyższa technologia bo z zewnątrz nawet maska zielona a z
    > wewnątz czerowna...

    Nie slyszales o lakierech "kameleon"?
    No.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-12-18 10:28:38
    Od: "colin" <c...@i...pl>

  • 6. Data: 2011-12-18 10:34:31
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Czeslawek napisał(a):
> [...]
    >>
    > To jakoś kaszana, wnętrze od innego auta :-(
    >
    > A o tym? Czyżby przekładka z anglika, bo fotel pasażera jest bardziej
    Chłopie, nie szkoda Ci czasu i zdrowia na rozwiązywanie handlarskich wałków?
    No ten pierwszy do imbecyl do kwadratu. Jeszcze takiego nie spotkałem LOL Widać że to
    jego pierwszy raz.

    Lepiej poświęć czas na znalezienie oferty od osoby prywatnej, która sprzedaje coś co
    zużytkowała od
    nowości lub kilka lat to, co sobie sprowadziła i auto jest na taka osobę
    zarejestrowane i
    ubezpieczone. Nie od handlarza oszusta.
    Nawet jak taka oferta będzie droższa a auto nie tak odpicowane, to zawsze będzie
    uczciwsza transakcja.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-12-18 10:52:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-18 08:56:45 +0000, Czeslawek <c...@g...pl> said:

    > http://moto.allegro.pl/i1977630826.html

    Że jest zielone.
    I że warsztat, w którym zrobiono ten pojazd, mieści się przy tej samej
    ulicy, ale pod numerem 123.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-12-18 11:18:35
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 18 Dec 2011 09:56:45 +0100, Czeslawek napisał(a):

    > http://moto.allegro.pl/vw-polo-1996r-sedan-1-6i-abs-
    elektryka-z-niemiec-i1977630826.html

    Brałbym w ciemno. Ma mój ulubiony przebieg: 194 000 km - musi być
    prawdziwy, bo wszytkie perełki z Niemiec taki mają.
    BTW To widzieliście?
    http://www.blogomotive.pl/index.php/2011/12/07/268-j
    estem-parowka/

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 9. Data: 2011-12-18 11:25:02
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 18 Gru, 09:56, Czeslawek <c...@g...pl> wrote:

    Kolego - to polo z 96 roku bez klimy jest warte max 500EUR a nie 1.000
    jak wychodzi po przeliczeniu. Bardziej zainteresuj sie Cordoba -
    wnetrze to samo, ale zewnetrznie o wiele ladniejsza. W zeszlym roku
    kupowalem z 97 r Cordobe za 400EUR. A polowka - okolo 2.000EUR...
    Widze, ze patrzyles na auta w lubuskim. Skad jestes? Bo moze moglbym
    pomoc ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 10. Data: 2011-12-18 13:36:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Czeslawek

    > http://moto.allegro.pl/vw-polo-1996r-sedan-1-6i-abs-
    elektryka-z-niemiec-
    i1977630826.html

    Na podstawie zdjęć można z całą pewnością powiedzieć tylko tyle, że Polo
    sedan jest przeobrzydliwe.