    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Co może huczeć w kole przy złożeniu? Łożysko?
    Date: Mon, 24 May 2010 07:21:07 +0000 (UTC)

    On 2010-05-24, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > Oznaczenia masz rozpisane tu: http://www.skf.com/portal/skf/home/products?maincata
    logue=1&lang=pl&newlink=1_1_16

    Ale to oznaczenia SKF, NTN ma chyba jakies inne typu UU, LU czy jakies tam G i C.
    > Nie, nic. No, poza tarczami.

    Ja swoje pomierzylem ostatnio - jedna 0.2mm w jedna, 0.1mm w druga, druga w obie
    strony 0.1mm. A serwisowka mowi: standard 0.15mm, service limit 0.3mm - niby sie
    miesci ale komfort uzywania hamulcow jest tragiczny. Ale zostalo jeszcze 0.3mm
    mieska takze dorzne je i kupie nowe...

    --
    Artur
    ZZR 1200