  • 11. Data: 2009-09-25 10:33:41
    Temat: Re: Co może hałasować w kawie?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 25 Wrz, 11:44, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Nie napisales co to za Kawasaki

    Czarne.

    PS. ZZR 1200 ;-)
    --
    Artur

  • 12. Data: 2009-09-25 10:34:20
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    news:h9i3ep$9l$1@news.onet.pl...

    > Nie napisales co to za Kawasaki

    No jak, nie pamietasz? ZZR1200

    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-09-25 10:37:49
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 25 Wrz, 12:34, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > No jak, nie pamietasz? ZZR1200

    To mnie powiedzcie jak sobie stopke w googlu ustawić to sobie
    ustawię :-) W poście niestety zapomniałem co nie zdarza się tylko mi.

    --
    Artur

  • 14. Data: 2009-09-25 11:13:16
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > łyżeczka

    albo pora na wymianę kasku:)

    grzech
    VL800

  • 15. Data: 2009-09-25 11:29:52
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kefir wrote:
    > Elou!
    > "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > No jak, nie pamietasz? ZZR1200

    No jak to co halasuje w zzr, panewka.
    K.14.

  • 16. Data: 2009-09-25 11:35:44
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 25 Wrz, 13:29, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > No jak to co halasuje w zzr, panewka.
    > K.14.
    Ty sobie jaja czy tak na poważnie? To nie 1100 :-)

    --
    Artur

  • 17. Data: 2009-09-25 12:04:54
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Artur Zabroński wrote:
    > Ty sobie jaja czy tak na poważnie? To nie 1100 :-)

    Tylko pytanie, czy ona o tym wie. A tak powaznie - niby poprawili,
    ale... na moje, to luzne cos masz. Dlugo bedziesz szukal.
    K.14.

  • 18. Data: 2009-09-25 12:13:05
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 25 Wrz, 14:04, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > Tylko pytanie, czy ona o tym wie. A tak powaznie - niby poprawili,
    > ale... na moje, to luzne cos masz. Dlugo bedziesz szukal.
    Ale gdzie? W silniku czy po prostu coś się wala i hałasuje na
    zewnątrz? Że długo będę szukał to wiem tylko myślałem, że może ktoś
    miał coś podobnego i da wskazówkę gdzie szukać :-)

    --
    Artur

  • 19. Data: 2009-09-25 16:53:27
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Artur Zabroński" <a...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    On 25 Wrz, 13:29, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > No jak to co halasuje w zzr, panewka.
    > K.14.
    Ty sobie jaja czy tak na poważnie? To nie 1100 :-)

    I co z tego? Miednica juz robil silnik w swoim 1200 a i w GTR 1000
    potraktrowanym jak motocykl a nie osiol zdarzyc sie potrafi.

    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2009-09-25 22:23:27
    Od: Kuba Łacki <yahoo@spamma_killa.riders.pl>

    Artur Zabroński napisał(a):

    > Gdzie szukać? A
    > może olać bo to Kawasaki?

    Olać. Jak to coś poważnego, to skoro słychać, to znaczy że już i tak
    jest za późno ;) Usłyszałbyś jak mieli moja 6, każdą częścią silnika, w
    każdym zakresie temperatur i obrotów, to byś się przestał przejmować :D

    A tak trochę bardziej merytorycznie, to ja mam pytanie: zjawisko jest
    powtarzalne? Znaczy powtarza się za każdym zimnym rozruchem?

    --
    pzdr