  • 1. Data: 2009-09-25 07:58:48
    Temat: Co może hałasować w kawie?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    Witam,

    mam jakiś dziwny problem - może jeszcze nie problem ale wkurza mnie
    pewne stukanie które pojawiło się wczoraj po pracy. Ja wiem, że takie
    porady przez internet to o kant dupy potłuc ale może ktoś powie gdzie
    szukać.

    Dźwięk jest taki dziwny i nieregularny, jakby coś o coś sobie stukało
    (coś w stylu kulki w prawie pustym sprayu). Dochodzi to to z lewej
    strony - na pewno nie głowica która sobie tam cichutko szumi, narasta
    częstotliwość przy dodaniu gazu (tak do 1.5krpm a później cisza),
    słychać to tylko na wolnych obrotach. No i co w tym najlepsze cichnie
    po rozgrzaniu.

    Napinacz łańcucha rozrządu czy co? Coś w alternatorze? Gdzie szukać? A
    może olać bo to Kawasaki?

    Dzięki.
    --
    Artur

  • 2. Data: 2009-09-25 08:02:18
    Temat: Re: Co może hałasować w kawie?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 25 Wrz, 09:58, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Napinacz łańcucha rozrządu czy co? Coś w alternatorze? Gdzie szukać? A
    > może olać bo to Kawasaki?

    Aha, przebieg to 33kkm i właściwie za chwile powinienem robić
    sprawdzenie zaworów ale tak jak pisałem odgłos nie dochodzi niestety z
    okolic głowicy :-(

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-09-25 08:30:17
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Artur Zabroński pisze:
    > Aha, przebieg to 33kkm i właściwie za chwile powinienem robić
    > sprawdzenie zaworów

    Możliwe że łańcuch nierządu się już wyciągną dosyć mocno i o obudowę stuka.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2009-09-25 08:37:24
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 25 Wrz, 10:30, Marek B <r...@n...net.pl> wrote:

    > Możliwe że łańcuch nierządu się już wyciągną dosyć mocno i o obudowę stuka.

    W jedeń dzień i po 33kkm? :-) Nigdy wcześniej tego odgłosu nie
    słyszałem a gdyby to miałbyć łańcuch to czasem by było coś takiego
    słychać.

    Wczoraj rano zrobiłem z 60km, po pracy odpaliłem i od razu usłyszałem
    ten dźwięk także to raczej nie może być łańcuch.

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-09-25 08:55:49
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Artur Zabroński pisze:
    > W jedeń dzień i po 33kkm? :-) Nigdy wcześniej tego odgłosu nie
    u mnie tak właśnie się to z dnia na dzień objawiło i to po 3,5kkm (ale
    ja mam ęduro)

    > słyszałem a gdyby to miałbyć łańcuch to czasem by było coś takiego
    > słychać.

    jak już mówiłem z dnia na dzień (no może z tygodnia na tydzień bo ja
    tylko w niedziele na spacerki jeżdżę)

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2009-09-25 09:04:09
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 25 Wrz, 10:55, Marek B <r...@n...net.pl> wrote:

    > u mnie tak właśnie się to z dnia na dzień objawiło i to po 3,5kkm (ale
    > ja mam ęduro)

    A jak wytlumaczysz, że po rozgrzaniu odgłos cichnie? :-)

    --
    Artur

  • 7. Data: 2009-09-25 09:42:12
    Od: "SET" <u...@w...pl>

    Ja właśnie wczoraj od kumpla się dowiedziałem, że u niego wnerwiaczem okazał
    się gmol, który pękł przy samej nasadzie:)

    Hałasował tak do 2500 obrotów potem cisza. Podobnie po rozgrzaniu nic nie
    było słychać (pewno się metal rozszerzał i likwidował luz). W życiu bym nie
    przypuszczał, że może być taka przyczyna. Poszarp za wszystko co wystaje
    przy silniku. Może też przytrafiła się taka pierdoła:)

  • 8. Data: 2009-09-25 09:44:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:
> [...]
    > po rozgrzaniu.
    >
    > Napinacz łańcucha rozrządu czy co? Coś w alternatorze? Gdzie szukać? A

    Nie napisales co to za Kawasaki

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2009-09-25 09:46:11
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > A jak wytlumaczysz, że po rozgrzaniu odgłos cichnie? :-)

    nie wiem :-(
    --
    pozdrawiam
    Marek