eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo lepsze? Starsze Audi 80 vs Nowszy Peugeot 306Re: Co lepsze? Starsze Audi 80 vs Nowszy Peugeot 306
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co lepsze? Starsze Audi 80 vs Nowszy Peugeot 306
    Date: Wed, 31 Mar 2010 18:41:40 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <hovu04$ngd$1@news.onet.pl>
    References: <horh70$6qp$1@news.agh.edu.pl> <hou1e9$rfd$1@news.agh.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270053700 24077 195.117.162.130 (31 Mar 2010 16:41:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Mar 2010 16:41:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hou1e9$rfd$1@news.agh.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2268723
    [ ukryj nagłówki ]

    Art. pisze:

    > A może Mazda 626? 1.8 lub 2.0 zagazowana w sedanie lub hatchbacku
    > (liftback?) - z tym wmontowanym w tylną klapę spoilerem.
    > Wyczytałem, że też oferuje ocynkowaną blachę. Tylko nie wiem dokładnie,
    > czy już cała seria V (1997-2001), czy dopiero od 1998 roku jest ocynkowana.
    > Z wyposażeniem całkiem dobrze prezentuje się, bo do tego, co wymieniałem
    > przy Peugeocie 306, czy Audi 80 B4 jest jeszcze klima, co bardzo cieszy.
    >
    > Jakieś opinie, doświadczenia? Proszę swoje wypowiedzi, o ile to możliwe
    > argumentować, bo pisanie model, że "XXX jest lepszy, bo tak" niewiele,
    > mi i innym czytającym, będzie w stanie pomóc.

    Nie wiem co ty sie tak uparles na ta blache ocynkowaną. Tak naprawdę
    ważniejsze jest czy blachy ktoś nie klepał niż to czy jest ocynkowana.
    Koszt naprawy drobnych blacharskich dupereli to 300-500zł rocznie i
    nawet jak to będziesz robić co rok to jest mało istotny koszt
    eksploatacji samochodu.

    Ja zaobserwowałem następujące prawidłowości na rynku.
    Z kupowaniem samochodu używanego jeśli masz ściśle określoną kwotę nie
    pozwalają na zakup auta nowego to masz mniej więcej tak:

    - kupujesz uznane (przez ogół) marki to kupujesz starsze i bardziej
    zdezelowane auto
    - kupujesz większy samochód to kupujesz starszy i bardziej zdezelowany
    - kupujesz niechciane i nie uznane marki to kupujesz młodsze auto często
    bardziej zadbane
    - kupujesz mniejsze to kupujesz młodsze, z mniejszym przebiegiem niż
    większe i często bardziej zadbane.

    Podsumowując mając określoną ilość pieniędzy nie pozwalają na zakup auta
    nowego to najbardziej opłaca ci się kupić auto marki nielubianej z seg B
    lub C. Wtedy masz najłatwiej jeżeli chodzi o trafienie egzemplarza w
    bardzo dobrym stanie i niskiej cenie.



    Pozdrawiam
    Rafał






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: