  • 41. Data: 2011-09-23 12:54:40
    Temat: Re: Co kupić pod kategorie B1?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <a...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:305a75ba-12fb-4ca6-ab89-05bf89e0ab2c@m38g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Hulajnogę.

    Musiałeś aż trzy razy się spuszczać?

  • 42. Data: 2011-09-23 15:55:53
    Od: Oreł Borubar <o...@g...com>

    On Sep 21, 1:03 pm, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam
    Polecam Fiata Pandę.

    1B nr 31

  • 43. Data: 2011-09-23 23:22:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-23 12:05, Staszek Sosenko pisze:

    > Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Niejednokrotnie pisałem już o kretyniźmie, jaki tkwi w przepisach
    > dotyczących kategorii B1. Nie neguję, że powinien istnieć rodzaj prawa
    > jazdy na jakieś pierdzikółka dla małolatów, ale co za debil wymyślił,
    > żeby jedynym kryterium, jakie ma spełniać samochód dla tej kategorii
> [...]

    Fakt, szałowa zabawka.

    > I tym może OFICJALNIE jeździć szesnastolatek...

    Nie tyle jeździć, co pojechać. Prawdopodobnie "ino raz".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 44. Data: 2011-09-24 00:02:06
    Od: f...@i...pl

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Kup Malucha 126-p z promocji ;)
    Pozdrawiam ;)
    Klasa 1b numer 26

  • 45. Data: 2011-09-24 11:28:13
    Od: Justyna Gołuńska <j...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Tu jest lista aut seryjnie produkowanych nie przekraczających 550kg:
    Jawa Chic Jawa Roadster 500 Secma Fun Tech 340 Secma Fun Extrem Secma
    Fun Runner Microcar MC1 Microcar MC2 Aixam A.751 Aixam A.741 Aixam
    Crossline Chatenet Barooder JDM Albiza Casalini Ydea Colo Cabrio Colo
    Sport Bellier Divane II Bellier Opale CMC Gipsy Effedi Maranello
    Giottline Ginko Grecav Eke Ligier Xtoo Piaggio m500 Tasso Bingo

    Pozdrawiam-- Justyna 1b, numer 7

  • 46. Data: 2011-09-25 12:55:24
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 21 września 2011 (15:34:59) napisano:

    > Tak się zastanawiam dlaczego wprowadzono takie coś jak kategorię B1 i
    > auta jak powyżej?

    Kiedyś ktoś mi poddał całkiem sensowne wyjaśnienie: to jest prawo
    jazdy na wózek inwalidzki.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 47. Data: 2011-09-25 18:06:33
    Od: Krzysztof Kloska <h...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Witam.

    Samochody którymi można jeździć posiadając prawo jazdy kat. B1 to :

    -Daihatsu Cuore
    -Citroen C1
    -Daewoo Matiz
    -Daewoo Tico
    -Daihatsu Trevis
    -Fiat 126p
    -Fiat Cinquecento
    -Fiat Panda
    -Fiata Seicento
    -Ford Ka
    -Kia Picanto
    -Nissan Micra
    -Peugeot 107
    -Renault Twingo
    -Smart Fortwo
    -Smart Roadster
    -Suzuki Alto
    -Suzuki Swift

    Mam nadzieję ze pomogłem ;) Pozdrawiam.

  • 48. Data: 2011-09-25 18:12:48
    Od: Krzysztof Kloska <h...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Witam.

    Samochody dla kat. B1 to:

  • 49. Data: 2011-09-25 18:31:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    [ciach idiotyzmy]

    Zajebiście pomogłeś...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 50. Data: 2011-09-25 22:07:32
    Od: Klema Jachimowicz <k...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Witam :)
    Moja propozycja na samochód dla kategorii B1 to SMART FORTWO
    samochodzik ładny i zgrabny :)

    Pozdrawiam :)