  • Data: 2011-09-23 12:05:35
    Temat: Re: Co kupić pod kategorie B1?
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:l51arzarmvxf.dlg@rower.power.pl...

    > Hehe, mocne, tym bardziej że pasuje :)

    Niejednokrotnie pisałem już o kretyniźmie, jaki tkwi w przepisach
    dotyczących kategorii B1. Nie neguję, że powinien istnieć rodzaj prawa jazdy
    na jakieś pierdzikółka dla małolatów, ale co za debil wymyślił, żeby jedynym
    kryterium, jakie ma spełniać samochód dla tej kategorii była masa własna?!
    Absurd!

    BTW - parametry Caterhama:
    moc: 266KM
    0-100km/h: 2,9 sek.
    V-max: 241km/h
    Masa własna: 506kg

    525KM na tonę!!! I tym może OFICJALNIE jeździć szesnastolatek...

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###