eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCo kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd. › Re: Co kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd.
    From: PesTYcyD <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co kupic? Plyty gl. z chipsetami G41, G41, G43, G45, P43 itd.
    Date: Thu, 25 Nov 2010 13:59:29 +0100

    W dniu 2010-11-24 16:26, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Bo tak mówią na mieście ;) Jajakoużytkownik AMD wielokrotnie się z
    > taką opinią spotykałem, tylko że nikt nigdy tego nie potrafił
    > uzasadnić - tej wyższości Intela. AMD robi dobrą klasę średnią, tylko
    > że opętani żądzą oszczędności kupują najtańsze płyty gł. i badziewność
    > płyty przenoszą na procesor.

    Przesiądź się na intela to zobaczysz. Cóż mogę konkretniejszego napisać
    po za tym, że komputer chodzi bardziej żwawo. Oczywiście, jeżeli nie
    masz porównania to powiesz to samo. Miałem AMDki przez lata i złego
    słowa nie powiem są szybkie jak na swoją cenę, ale w codziennej pracy
    przyjemniej się siedzi przy intelu i tyle.