  • 11. Data: 2015-03-21 06:46:28
    Temat: Re: Co kupić? +-800zł] LTE, 5-5.5", 2GB RAM, DualSIM, Dobra Bateria
    Od: Tom <T...@d...com>

    W dniu 2015-03-21 o 00:30, PlaMa pisze:
> [...]
    e-2-rozpoczeta-ceny-zaskakuja/

    > No wiem! Widziałem zapowiedzi. Niemniej w Polsce pojawią się pewnie za
    > +- 3mc i to w cenie 1000zł :(

    oczekujesz super nowości po cenie wyprzedażowej :)

  • 12. Data: 2015-03-21 10:53:59
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 06:46, Tom pisze:

    > oczekujesz super nowości po cenie wyprzedażowej :)

    ASUS by default ma atrakcyjne ceny.
    ZE550ML kosztuje fabrycznie +-700zł i spokojnie dałbym te 100-150zł
    ekstra za "podatek, że mieszka się w Polsce".

    Tylko że w Polsce pojawi się pewnie w czwartym kwartale i to w cenie
    1000-1200 zł :(

  • 13. Data: 2015-03-21 10:57:05
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    e-2-rozpoczeta-ceny-zaskakuja/
    > No wiem! Widziałem zapowiedzi. Niemniej w Polsce pojawią się pewnie za
    > +- 3mc i to w cenie 1000zł :(

    ach! Jest jeszcze jedna (nie bardzo wielka) wada ASUSa - jak zrootujesz
    to stracisz gwarancje :(

  • 14. Data: 2015-03-21 11:02:53
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 10:57, PlaMa pisze:

    > ach! Jest jeszcze jedna (nie bardzo wielka) wada ASUSa - jak zrootujesz
    > to stracisz gwarancje :(

    Wiecie co? Oglądam recenzje i przeglądy na yt tego zenfona i chlipię do
    lustra...
    To jest DOKŁADNIE to czego szukam i kurde nie da się go kupić w Polsce :(

    Smutek i przykrość...

  • 15. Data: 2015-03-21 12:02:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 21 marca 2015 11:02:58 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:

    > Wiecie co? Oglądam recenzje i przeglądy na yt tego zenfona i chlipię do
    > lustra...
    > To jest DOKŁADNIE to czego szukam i kurde nie da się go kupić w Polsce :(
    >
    > Smutek i przykrość...

    dziewiatego marca ruszyla sprzedaz na Tajwanie. No trzeba poczekac...

    Na ebay juz sa, tyle, ze nie zaryzykuje wersji tajwanskiej. W kwietniu ma ruszyc
    sprzedaz we Francji, pozniej Wlochy. Tyle z harmonogramu podali po premierze.

  • 16. Data: 2015-03-21 15:01:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2015 00:10:13 +0100, PlaMa napisał(a):
    > Zdechł mi mój ZTE v987 i potrzebuję znaleźć coś nowego.
    > RAM: min. 2GB (1giga w v987 często nie wystarczał)

    A co Ty na tym uruchamiales, ze nie wystarczal ?

    > Pamięć: Nie wiem. Ile teraz jest konieczne do wygodnej pracy? 8GB? Mają
    > się tam apki pomieścić bo resztę planuję trzymać na karcie pamięci (więc...)

    Wiec kup sobie 16G, a lepiej 32G.

    > Bateria: Nie będę podawał mAh, bo to różnie wygląda w różnych modelach,
    > niemniej uważam że absolutne minimum to doba (24h) "normalnego"
    > działania + lekki zapas. Może być wbudowana na stałe.

    A co to jest normalne dzialanie ?
    Taki S4 to chyba w godzine czy dwie mozna wyladowac ...

    J.

  • 17. Data: 2015-03-21 15:19:55
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    W odpowiedzi na maila od PlaMa z dnia: 2015-03-21 00:29:

    No sorry, faktycznie bez duala.

    Paweł

  • 18. Data: 2015-03-21 16:19:31
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 15:19, Pawel G. pisze:

    > No sorry, faktycznie bez duala.

    No właśnie :(

  • 19. Data: 2015-03-21 16:24:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 15:01, J.F. pisze:

    > A co Ty na tym uruchamiales, ze nie wystarczal ?

    Firefox z odpalonymi kilkunastoma kartami, w tle spotify, mail,
    jakdojade, synchronizacja z chmurą... ogólnie brakowało czasami.

    > Wiec kup sobie 16G, a lepiej 32G.

    16 widzę, że standard, a jest sens dopłacania do 32 w telefonie z kartą sd?

    > A co to jest normalne dzialanie ?
    > Taki S4 to chyba w godzine czy dwie mozna wyladowac ...

    normalne działanie to słuchanie muzy z neta, użycie jak dojade z gps,
    poczytanie wiadomości przez przeglądarkę, obejrzenie śmiesznych filmików
    na yt itp itd

  • 20. Data: 2015-03-21 19:19:05
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 10:53, PlaMa pisze:

> [...]
    > ekstra za "podatek, że mieszka się w Polsce".
    >
    > Tylko że w Polsce pojawi się pewnie w czwartym kwartale i to w cenie

    najtansza wersja zenfone'a w USA ma kosztować 199 USD. 199*3,8*1,23=930.
    Taniej byc nie moze.

    --
    @foe_pl