  • 1. Data: 2015-03-20 00:10:13
    Temat: Co kupić? +-800zł] LTE, 5-5.5", 2GB RAM, DualSIM, Dobra Bateria
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Zdechł mi mój ZTE v987 i potrzebuję znaleźć coś nowego.

    Budżet: +- 800zł, jak będzie coś super-super to te 100-150zł dopłacę
    (wolałbym nie)

    Procesor: Quad, 8rdzeniowce uważam sztukę dla sztuki. Prędkość - nie
    wiem, nie mniejszy niż 1.5GHz podejrzewam. Ten w Grand X dawał raczej
    radę, więc 3GHz potwory nie będą potrzebne, jest jednak ale... Bardzo
    bym nie chciał żeby to był MTK. Ta firma ma niepokolei w głowie. GPS
    wołający o pomstę do nieba, brak aktualizacji softu, ciężko dostępne
    sterowniki... Nie ufam im i traktuję jako ostateczność.

    RAM: min. 2GB (1giga w v987 często nie wystarczał)

    Pamięć: Nie wiem. Ile teraz jest konieczne do wygodnej pracy? 8GB? Mają
    się tam apki pomieścić bo resztę planuję trzymać na karcie pamięci (więc...)

    Karta pamięci: ma obsługiwać. Najlepiej 64GB (i więcej jak to możliwe) :)

    Ekran: 5-5.5". Rozdzielczość bez podniety. Żadne 4K. Wystarczy 720px
    ewentualnie FullHD, więcej to bardziej szkodzi niż pomaga.

    Komunikacja: LTE, 3G z Aero i reszta standardu (wifi bgn, bt 4), NFC
    byłoby miłym akcentem. OTG mile widziane.

    DualSIM: Tak. I to najlepiej gdyby jeden slot obsługiwał LTE a drugi
    chociaż 3G.

    Bateria: Nie będę podawał mAh, bo to różnie wygląda w różnych modelach,
    niemniej uważam że absolutne minimum to doba (24h) "normalnego"
    działania + lekki zapas. Może być wbudowana na stałe.

    Zakup: Polska (sklepy, Allegro), Chiny. Jednak z uwagi, że zostałem
    zupełnie bez telefonu (nawet budzika nie mam i wakeapuje się laptopem
    ^^) to preferowałbym ekspresową transakcję w Polsce. Jak w Polsce to
    chcę coś z gwarancją i paragonem.

    Ogólnie wydziwiam jakbym Ery szukał. Wiem. Dlatego gotów jestem zmierzyć
    się z rzeczywistością i z czegoś zrezygnować. Np.:

    1. Asus ZenFone 5 - Całkiem fajna konstrukcja, tylko, że bez DualSIMa i
    ze śmieszną baterią. Za to cena w Polsce z polską gwarancją i paragonem
    bardzo zachęcająca. Oczywiście wersja z 2GB RAM (tutaj nie odpuszczę).

    2. Xiaomi Redmi Note - właściwie brak tylko DualSim do pełni szczęścia.
    No i ściągnąć trzeba z Chin (są na allegro niby z gwarancją, fakturą i
    wysyłką z Polski w dobrej cenie, ale coś mi śmierdzi)

    Pomożecie coś?

  • 2. Data: 2015-03-20 13:45:34
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    > 2. Xiaomi Redmi Note - właściwie brak tylko DualSim do pełni szczęścia.
    > No i ściągnąć trzeba z Chin (są na allegro niby z gwarancją, fakturą i
    > wysyłką z Polski w dobrej cenie, ale coś mi śmierdzi)

    Może Xiaomi z Czech:

    http://www.xiaomiforsale.com/

    P.

  • 3. Data: 2015-03-20 17:45:57
    Od: Tom <T...@d...com>

    > Pomożecie coś?

    dualsim wszystko rozwala bo sam szukam czegoś takiego jak napisałeś i
    albo 1GB ram albo brak dual

  • 4. Data: 2015-03-20 19:27:13
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-20 o 00:10, PlaMa pisze:
> [...]
    > No i ściągnąć trzeba z Chin (są na allegro niby z gwarancją, fakturą i
    > wysyłką z Polski w dobrej cenie, ale coś mi śmierdzi)

    jak masz cierpliwosc to (prawie) wszystkie wymagania spełniac bedzie
    Lumia 640. W Polsce ma być w kwietniu i kosztować 699 zł.
    http://www.gsmarena.com/microsoft_lumia_640_lte_dual
    _sim-7083.php

    co prawda ma 1GB ramu, ale 1GB ramu na Windowsie to jak 2GB na
    Androidzie. ;)

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2015-03-20 19:28:13
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-03-20 o 17:45, Tom pisze:

    > dualsim wszystko rozwala bo sam szukam czegoś takiego jak napisałeś i
    > albo 1GB ram albo brak dual

    Na Alli są Redmi Note z 2GB, LTE i DualSIM, tylko że ja nie chcę czekać
    miesiąc na telefon :/

  • 6. Data: 2015-03-20 20:09:34
    Temat: Re: Co ...
    Od: slepe teleonanizatory teleprukwy telecymbaly teledupki spijacze usraelskiej kutasowki szamatory usraelskiego gowna usraelskie przydupasy skrajne koltuny <p...@c...pl.invalid>

    PlaMa wrote:
    > Pomożecie coś?

    alez oczywiscie, tutaj jest wszystko www.pl.vc/316t7 !!!

    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/3ksf0 _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/49fw9 _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/4orbt _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ NIWELUJ HIENY KAPITALISTYCZNE _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/2gmsv _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/2f1rf _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/1mwqs _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/1pwfm _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/1k9qf _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

  • 7. Data: 2015-03-20 21:56:27
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    W odpowiedzi na maila od PlaMa z dnia: 2015-03-20 19:28:

    Przecież są tam też oferty z PL w 24h.

    Paweł

  • 8. Data: 2015-03-20 23:08:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 20 marca 2015 00:10:17 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:

    Jesli wytrzymasz troche czasu

    http://www.gsmmaniak.pl/398630/sprzedaz-asusa-zenfon
    e-2-rozpoczeta-ceny-zaskakuja/

  • 9. Data: 2015-03-21 00:29:27
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-03-20 o 21:56, Pawel G. pisze:

    > Przecież są tam też oferty z PL w 24h.

    Xiaomi Redmi Note LTE, DualSIM, 2 GB RAM, 3000mAh baterii od polskiej
    FIRMY, sprzedającej w Polsce i wysyłającej sprzęt w Polsce z polskim
    paragonem za 800zł brutto +- 100 zł?!

    LINK POPROSZĘ!

  • 10. Data: 2015-03-21 00:30:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-03-20 o 23:08, krzysztofsf pisze:

    > Jesli wytrzymasz troche czasu
    > http://www.gsmmaniak.pl/398630/sprzedaz-asusa-zenfon
    e-2-rozpoczeta-ceny-zaskakuja/

    No wiem! Widziałem zapowiedzi. Niemniej w Polsce pojawią się pewnie za
    +- 3mc i to w cenie 1000zł :(