  • 11. Data: 2013-12-19 12:57:16
    Temat: Re: Co Plus kombinuje?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Dec 2013 12:36:53 +0100, Alf/red/ napisał(a):

    > Ale co, musi podawać? To jest jakaś oficjalna usługa, w dodatku tfu tfu
    > płatna? Albo wymóg prawny? Jak dla mnie to jest tzw. ficzer, czyli może
    > być, może nie być, może być błędny...

    Zwlaszcza ze w 3G mozna byc polaczonym z wiecej niz 1 stacja bazowa, czyli
    miec wiecej niz 1 lokalizacje...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2013-12-19 23:24:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Alf/red/* napisał(-a):

    > Ale co, musi podawać? To jest jakaś oficjalna usługa, w dodatku tfu
    > tfu płatna? Albo wymóg prawny? Jak dla mnie to jest tzw. ficzer,
    > czyli może być, może nie być, może być błędny...

    Zaiste, nieoficjalna usługa, niepłatna, a ja tu pieniacze. Tyle samo
    wniosłeś co Waldek. Thanks

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2013-12-19 23:24:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    per.institute.com
    *Waldek Godel* napisał(-a):

    > Zwlaszcza ze w 3G mozna byc polaczonym z wiecej niz 1 stacja bazowa,
    > czyli miec wiecej niz 1 lokalizacje...

    Tylko że ja nie korzystam z 3G. W każdej chwli jestem skomunikawany co
    najwyżej z jednym i tylko jednym BTS.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2013-12-20 15:28:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości
    >Od kilkunastu tygodni widzę, że w wielu miejscowościach Plus nie
    >pokazuje lokalizacji (BTS-ów). Czasem widzę tylko region/województwo
    >albo nic. Na moje pytanie z 8 października BOK odpowiedział: "Obecnie
    >Plus modernizuje urządzenia zainstalowane na stacjach bazowych, aby
    >dostosować je do pracy w najnowocześniejszych technologiach.

    Ale to nie tylko Plus.
    Kiedys tam wlaczylem jakies kanaly CB w telefonie zeby zobaczyc co to
    jest.
    Cos tam przychodzilo, potem przestalo, nie interesowalo mnie.
    Ale wyjezdzam gdzies w Polske ... przychodza jakies randki, samochody,
    skad ? A prawda, w telefonie ciagle odbior ustawiony.
    A w domu nie przychodzi.
    No i nie wiem - dolnoslaskie BTS nie rozsylaja ? Bo nie tylko w domu,
    w polowie Polski nie przychodza.

    Czy cos w telefonie jest zle ustawione ... ale co ?
    Sprawa dotyczy t-mobile, i chyba orange tez.

    J.