  • 1. Data: 2009-02-06 20:16:48
    Temat: Clear CMOS czyli kasowanie hasła w HP Compaq nx6125
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    Witam!
    Wyłączyłem hasło w BIOS, wpisując stare i dwa razy enter na nowe.
    Napisał, że wyłączył a teraz chce dalej hasło ale starego już nie
    przyjmuje. Szukam szukam i nic nie mogą wygooglać, a jak już wygooglam
    to nie działa. Ma ktoś jakiś pomysł albo przerabiał ten temat z tym
    laptopem?

  • 2. Data: 2009-02-06 20:48:33
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <5...@b...go
    oglegroups.com>,
    Krzysiek napisał(a):

    > Wyłączyłem hasło w BIOS, wpisując stare i dwa razy enter na nowe.

    Źle. Żeby wyłączyć wpisujesz stare hasło, a pole nowego pozostawiasz
    puste.

    > Napisał, że wyłączył

    Pewnie, że zmienił, a nie wyłaczył ;)

    > a teraz chce dalej hasło ale starego już nie przyjmuje.

    Sprawdź to, które wpisałeś jako nowe.

    Jacek

  • 3. Data: 2009-02-06 21:51:53
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    On 6 Lut, 21:48, Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    wrote:
    > W artykule <5...@b...go
    oglegroups.com>,

    > Źle. Żeby wyłączyć wpisujesz stare hasło, a pole nowego pozostawiasz
    > puste.

    i tak zrobiłem.

    enter? nie działa ;-)

    testujemy opcje z wyjęciem baterii RTC tylko śmieszna sprawa bo ta
    bateria nie była na swoim miejscu! W sensie wypadła z gniazda. Wątpię
    w efekt ale zobaczymy....

  • 4. Data: 2009-02-06 22:10:18
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    d.u.p.a.

  • 5. Data: 2009-02-06 23:15:56
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Krzysiek pisze:
    > d.u.p.a.
    http://forums11.itrc.hp.com/service/forums/bizsuppor
    t/questionanswer.do?admit=109447626+1233961764765+28
    353475&threadId=1203612

    Sprawdź czy nie ma jakiejś drugiej bateryjki, do tego rozumiem, że
    główną baterię wyjąłeś? :)

    http://explodingferret.livejournal.com/9028.html

    http://forums11.itrc.hp.com/service/forums/bizsuppor
    t/questionanswer.do?threadId=1010454

    http://www.fixya.com/support/t1002805-system_passwor

    http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Doc
    ument.jsp?lang=en&cc=us&taskId=130&prodSeriesId=4717
    53&prodTypeId=321957&prodSeriesId=471753&objectID=c0
    0595315

    Tyle udało mi się znaleźć w niecałe 5 minut. Jest cos na temat
    odczytania hasła, itd.

  • 6. Data: 2009-02-09 11:35:37
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    On 7 Lut, 00:15, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

    > Tyle udało mi się znaleźć w niecałe 5 minut. Jest cos na temat
    > odczytania hasła, itd.

    próbowałem tego wcześniej ale nic nie dało. Poszedł na serwis.