  • 11. Data: 2010-05-28 20:58:37
    Temat: Re: Ciężkie czasy dla marketoidów z N
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Gdyby jeszcze można było po 6 miesiącach zrezygnować to rozumiem, ale
    > jeśli
    > nie można zrezygnować to podwyżka ceny po 6 miesiącach jest dość irytująca

    można zrezygnować po 6 mies. wczoraj mnie męczył ich konsultant i to
    potweirdził bo własnie kończy mi się umowa
    pozostałe 12 mies bez tunera :)
    pzdr
    GL

  • 12. Data: 2010-05-28 22:12:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:htp8al$eie$1@inews.gazeta.pl...
    >W piątek, 28 maja 2010 21:25, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    >
    > Nie miałeś mnie przypadkiem w KF?? ;-)

    A nie wiem, na pewno nie wyciągałem.
    Może coś zmieniłeś w adresie?

    > No właśnie, próbowałem się dowiedzieć coś o tej cudownej umowie na
    > stronach
    > C+ ale nie widziałem nic o TV w prezencie ...

    http://satkurier.pl/news/55607/cyfra-z-telewizorem-z
    a-zlotowke.html

    Taka cudowna to ona nie jest, mam identyczną na dużo lepszych warunkach
    (tyle że zawierałem pół roku temu).
    Ona jest tylko lepsza od Polsatu za te same pieniądze.

    > Wysokości normalnych opłat też nie podali na stronie C+,

    PVR-y kosztują 20 zł/mc.

    >zresztą, mogli po
    > prostu obniżyć opłatę za cały okres użytkowania - po co te "darmowe"
    > miesiące?
    > Gdyby jeszcze można było po 6 miesiącach zrezygnować to rozumiem,

    Na pewno można, w Cyfrze z wynajmowanym sprzętem możesz wszystko zmieniać.

  • 13. Data: 2010-05-29 07:56:42
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A w Cyfrze za 99 zł abo dostajesz telewizorek Full HD za 1 zł i najlepszy
    > ich dekoder Pace PVR za 0 zł przez pół roku.

    Nie żebym chwalil 'n' ale u nich możesz mieć za 54zl abo dekoder PVR.

  • 14. Data: 2010-05-29 08:21:39
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.05.2010 09:56, BaX pisze:

    > Nie żebym chwalil 'n' ale u nich możesz mieć za 54zl abo dekoder PVR.

    ale tu ma najlepszy ich dekoder pace

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 15. Data: 2010-05-29 08:44:22
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ale tu ma najlepszy ich dekoder pace

    hmm, nalepszy "ich" znaczy najlepszy w ogóle na rynku czy jak bo nie
    rozumiem? i w czym on jest "najlepszy"?

  • 16. Data: 2010-05-29 08:59:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.05.2010 10:44, BaX pisze:
    > hmm, nalepszy "ich" znaczy najlepszy w ogóle na rynku czy jak bo nie
    > rozumiem? i w czym on jest "najlepszy"?

    oczywiście to była ironia ;-)

  • 17. Data: 2010-05-30 10:53:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie żebym chwalil 'n' ale u nich możesz mieć za 54zl abo dekoder PVR.

    A skromne "i" zauważyłeś?