  • 1. Data: 2010-05-28 09:21:59
    Temat: Ciężkie czasy dla marketoidów z N
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    "Prawie cztery lata po starcie platformy n, operator walczy wciąż o
    rentowność, którą ma osiągnąć dopiero w 2011 roku. Obecny szef trzeciego co
    do wielkości gracza na polskim rynku w wywiadach prasowych nie ukrywa, że ma
    inną wizję na n niż jego poprzednik. Maciej Sojka tworzył platformę z
    fajerwerkami, prowadzącą wojnę cenową i naładowaną rozwiązaniami PR-owymi.
    Markus Tellenbach mówi temu dość i tworzy platformę, która ma przede
    wszystkim zacząć zarabiać, a nie głównie promować się."

    http://blogi.satkurier.pl/55637-koniec-fajerwerkow-d
    o-roboty.html

    Pewnie możemy się spodziewać obniżonej aktywności wszelkiej maści
    "grupowiczów" chwalących N na wszelkie możliwe sposoby, przycięcie budżetu
    marketingowego spowoduje że ich gaże będą niższe.....

  • 2. Data: 2010-05-28 10:57:26
    Temat: Re: Ciężkie czasy dla marketoidów z N
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > "grupowiczów" chwalących N na wszelkie możliwe sposoby, przycięcie budżetu
    > marketingowego spowoduje że ich gaże będą niższe.....

    Wiesz, jak by na to nie patrzeć sprzętem i możliwościami to 'n' wyprzedza o
    lata konkurencje. W takim polsacie np, zeby wziasc dekoder z dyskiem musisz
    podpisać umowe na 29 miesiecy (!) na abonament za 99zł! /wczoraj pytalem/

  • 3. Data: 2010-05-28 11:05:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    o-roboty.html

    > Wiesz, jak by na to nie patrzeć sprzętem i możliwościami to 'n' wyprzedza
    > o lata konkurencje.

    I tak i nie.
    Parowanie dyskwalifikuje przydatność tego sprzętu dla sporej grupy userów.

    >W takim polsacie np, zeby wziasc dekoder z dyskiem musisz podpisać umowe na
    >29 miesiecy (!) na abonament za 99zł! /wczoraj pytalem/

    Zawsze możesz kupić go sobie sam, zwłaszcza że tunery w Polsacie są drogie.
    W N czy TnK HD nie masz takiej możliwości.

  • 4. Data: 2010-05-28 11:43:53
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 5/28/2010 1:05 PM, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    Z tymi latami to bym nie przesadzał, nie ma ograniczeń technicznych aby
    C+ czy Polsat wymienił dekodery na HD od razu a i kontent jest dostępny
    na rynku - ograniczeniem jest wyłącznie kasa.

    > I tak i nie.
    > Parowanie dyskwalifikuje przydatność tego sprzętu dla sporej grupy userów.

    Myślę że ta grupa userów po pierwsze nie jest aż tak wielka a po drugie
    są na tyle oblatani z tematem że używanie dwu czy więcej dekoderów nie
    stanowi dla niż żadnego problemu :-)

    > Zawsze możesz kupić go sobie sam, zwłaszcza że tunery w Polsacie są drogie.
    > W N czy TnK HD nie masz takiej możliwości.

    A ile kosztują takie dekodery na wolnym rynku?

    No i pozostaje kwestia awaryjności, po paru latach dekoder N-ki mi się
    posypał {przestał komunikować się z anteną}. Oddałem go a w promocji
    wziąłem dekoder z nagrywarką. Zero kosztów, więc po co mi dekoder na
    własność? :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 5. Data: 2010-05-28 16:54:44
    Od: "Petrid" <p...@i...o.pl>

> [...]
    > posypał {przestał komunikować się z anteną}. Oddałem go a w promocji
    > wziąłem dekoder z nagrywarką. Zero kosztów, więc po co mi dekoder na

    Ale placisz co miesiac abonament za sam dekoder, pewnie jakies 20zl, po 2
    latach pewnie bys kupil sobie nowy za kwote ktora wydales na pozyczenie
    dekodera.

  • 6. Data: 2010-05-28 18:37:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > o lata konkurencje. W takim polsacie np, zeby wziasc dekoder z dyskiem
    > musisz podpisać umowe na 29 miesiecy (!) na abonament za 99zł! /wczoraj

    A w Cyfrze za 99 zł abo dostajesz telewizorek Full HD za 1 zł i najlepszy
    ich dekoder Pace PVR za 0 zł przez pół roku.
    Właśnie dzisiaj na zakupach mnie taka tabliczka zaatakowała.

  • 7. Data: 2010-05-28 18:58:44
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek, 28 maja 2010 18:54, Petrid wyraził następujacą opinię:

    > Ale placisz co miesiac abonament za sam dekoder, pewnie jakies 20zl, po 2
    > latach pewnie bys kupil sobie nowy za kwote ktora wydales na pozyczenie
    > dekodera.

    W N-ce nie ma opłat za używanie dekodera, jest jednorazowa opłata
    aktywacyjna, nie pamiętam już ile płaciłem za pierwszym razem ale wg
    aktualnego cennika płaci się stówę, wymiana na nagrywarkę była w promocji
    tak że w sumie wyszedł mi nawet jeden miesiąc za darmo :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 8. Data: 2010-05-28 19:05:18
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek, 28 maja 2010 20:37, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > A w Cyfrze za 99 zł abo dostajesz telewizorek Full HD za 1 zł i najlepszy

    Każdy dostaje??

    > ich dekoder Pace PVR za 0 zł przez pół roku.

    To jeszcze ktoś daje się nabierać na hasło "X miesięcy za 0 zł" ? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 9. Data: 2010-05-28 19:25:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:htp45g$sj5$1@inews.gazeta.pl...
    >W piątek, 28 maja 2010 20:37, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Każdy dostaje??

    Pewnie tylko ten, kto podpisze stosowną umowę. ;-)

    > To jeszcze ktoś daje się nabierać na hasło "X miesięcy za 0 zł" ? ;-)

    Zapewne nie musisz brać tej promocji, możesz płacić pełną stawkę od
    pierwszego miesiąca, (jeśli ktoś tak woli, żeby nikt go nie nabierał
    darowując mu 120 zł).

  • 10. Data: 2010-05-28 20:16:19
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek, 28 maja 2010 21:25, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt"
    > <d...@c...homelinux.net> napisał w wiadomości

    Nie miałeś mnie przypadkiem w KF?? ;-)

    > Pewnie tylko ten, kto podpisze stosowną umowę. ;-)

    No właśnie, próbowałem się dowiedzieć coś o tej cudownej umowie na stronach
    C+ ale nie widziałem nic o TV w prezencie ...

    ... a przy próbie sprawdzenia promocji "6 miesięcy za 0zł" odsyłało mnie do
    "wyślij maila, odpowiemy".

    > Zapewne nie musisz brać tej promocji, możesz płacić pełną stawkę od
    > pierwszego miesiąca, (jeśli ktoś tak woli, żeby nikt go nie nabierał
    > darowując mu 120 zł).

    Wysokości normalnych opłat też nie podali na stronie C+, zresztą, mogli po
    prostu obniżyć opłatę za cały okres użytkowania - po co te "darmowe"
    miesiące?
    Gdyby jeszcze można było po 6 miesiącach zrezygnować to rozumiem, ale jeśli
    nie można zrezygnować to podwyżka ceny po 6 miesiącach jest dość irytująca
    ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --