eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaCiężkie czasy dla marketoidów z NRe: Ciężkie czasy dla marketoidów z N
  • Data: 2010-05-28 10:57:26
    Temat: Re: Ciężkie czasy dla marketoidów z N
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    > "Prawie cztery lata po starcie platformy n, operator walczy wciąż o
    > rentowność, którą ma osiągnąć dopiero w 2011 roku. Obecny szef trzeciego
    > co do wielkości gracza na polskim rynku w wywiadach prasowych nie ukrywa,
    > że ma inną wizję na n niż jego poprzednik. Maciej Sojka tworzył platformę
    > z fajerwerkami, prowadzącą wojnę cenową i naładowaną rozwiązaniami
    > PR-owymi. Markus Tellenbach mówi temu dość i tworzy platformę, która ma
    > przede wszystkim zacząć zarabiać, a nie głównie promować się."
    >
    > http://blogi.satkurier.pl/55637-koniec-fajerwerkow-d
    o-roboty.html
    >
    > Pewnie możemy się spodziewać obniżonej aktywności wszelkiej maści
    > "grupowiczów" chwalących N na wszelkie możliwe sposoby, przycięcie budżetu
    > marketingowego spowoduje że ich gaże będą niższe.....

    Wiesz, jak by na to nie patrzeć sprzętem i możliwościami to 'n' wyprzedza o
    lata konkurencje. W takim polsacie np, zeby wziasc dekoder z dyskiem musisz
    podpisać umowe na 29 miesiecy (!) na abonament za 99zł! /wczoraj pytalem/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: