    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ciekawy CLIP
    Date: Mon, 30 Aug 2010 18:55:20 +0200

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:i5epl0$pa3$1@news.onet.pl...
    > full wypas czyli z +48. Tu zaś było +224279310 czyli Gwinea zwykła
    > (tzn.
    > Tran tranem, ale może ktoś mi wyjaśnić czy ten afrykański CLIP to
    > przypadek, czy raczej celowe działanie (ale w jakim celu?).

    IMHO po to, aby przeciętnemu użytkownikowi było trudniej oddzwonić, czy
    to blokując go psychologicznie "O qrva, to może być drogo, nie dzwonię",
    czy to wystawiając NMTN "Gdzie oni są?" jak śpiewał Grzegorz Ciechowski.
    Chyba celowo wystawiają nieoddzwanialny numer, bo kto wpadnie na to, aby
    np. ostatnią cyferkę zmienić na inną? Wreszcie, wystawiając fałszywy
    numer, co po kilku takich oddzwanianiach "jeszcze raz mi qrva
    zadzwonisz" spowoduje, że chęć na to "mija".

    --
    ((o))
    ((+))