    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ciekawostka, bareryjka na...
    Date: Sat, 11 Apr 2009 12:34:58 +0200

    > http://www.printedelectronicsworld.com/articles/new_
    laminar_batteries_00000560.asp?sessionid=1

    Ale jaki to ma sens? Jak mam baterie to ona mi starczy w takim
    urzadzeniu diagnostycznym na rok, albo dluzej. Jak nie mam baterii to
    tym bardziej nie bede mial takiego cuda. Swoja droga to juz prosciej
    wbic dwie elektrody do ziemniaka lub cytryne, pradu wytworzy to tyle
    samo albo i wiecej, a ekologiczne, tanie i latwodostepne.