  • 11. Data: 2017-05-07 20:46:33
    Temat: Re: Ciekawostka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2017 o 20:36, J.F. pisze:

    > A ktore to te, co robily dobra robote ?
    >
    > (gdyby nie ta ciekawostka :-))

    100% to Sobieskiego/Sikorskiego, Niepodległości/Batorego,
    Ostrobramska/Zamienniecka, Modlińska przed przejściem dla pieszych.
    Prawie 100% to Grójecka/Korotyńskiego albo Dikensa (bo nie jestem pewny
    czy sama zmiana organizacji ruchu nie robiła większości roboty). Jakieś
    75% to Grójecka/17 stycznia. Na pewno dobre byłyby JP2/Solidarności (nie
    uruchomione, samo czerwone światło). Nowy na KEN też raczej stał w
    rozsądnym miejscu.

    To te obok których częściej jeździłem.

    Shrek

  • 12. Data: 2017-05-08 07:02:21
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2017-05-07 o 13:47, Shrek pisze:

    > Nie wiem, ale obstawiam że częściowo tak. W końcu ustawiali je ponoć w
    > najniebezpieczniejszych miejscach.
    >
    > Shrek

    Na przykład na Modlińskiej. Bardzo niebezpieczne miejsce.

  • 13. Data: 2017-05-08 07:10:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2017 o 07:02, N1 pisze:

    > Na przykład na Modlińskiej. Bardzo niebezpieczne miejsce.

    Jeśli dobrze kojarzę to jak najbardziej niebezpieczne - przejście przez
    trzy pasy w kraju w którym "jeśli jadę sąsiednim pasem, to nie ma mowy o
    wyprzedzaniu". Powinni tam w zasadzie detektor wyprzedzania założyć.

    Shrek

  • 14. Data: 2017-05-08 10:33:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-08 o 07:02, N1 pisze:

    > Na przykład na Modlińskiej. Bardzo niebezpieczne miejsce.

    No właśnie, nie wiadomo skąd, barany uważają, że kontrola prędkości ma
    coś wspólnego z bezpieczeństwem...
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 15. Data: 2017-05-08 11:36:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 7 May 2017 13:39:11 +0200, w <k...@4...net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ja jestem bardzo ciekaw wynikow z DK8 na odcinku Wroclaw-Klodzko,
    > sprzed "ulepszenia" pare lat temu i po, i w porownaniu ze srednia
    > krajowa.

    Masz 3 fotoradary na drodze, o czym mówisz?

  • 16. Data: 2017-05-08 13:53:43
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 08.05.2017 o 10:33, Akarm pisze:

    > No właśnie, nie wiadomo skąd, barany uważają, że kontrola prędkości ma
    > coś wspólnego z bezpieczeństwem...

    To nie po to są te fotoradary?!
    No pacz pan... :(

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 17. Data: 2017-05-08 14:14:59
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-05-08 o 13:53, Wiesiaczek pisze:

    > To nie po to są te fotoradary?!
    > No pacz pan... :(

    Oczywiście. Fotoradary są tylko i wyłącznie maszynkami do robienia
    pieniędzy.
    Tak samo, jak policjanci z suszarkami.
    Do niczego poza tym.
    Co innego by było, gdyby gdzieś, kiedyś był jakiś wypadek spowodowany
    przez prędkość. Chociaż jeden. Tymczasem wypadków spowodowanych przez
    prędkość nie ma.
    Zatem fotoradary nie mogą służyć do ograniczenia ilości wypadków.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 18. Data: 2017-05-08 16:41:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2017 o 14:14, Akarm pisze:

    > Zatem fotoradary nie mogą służyć do ograniczenia ilości wypadków.

    Wręcz przeciwnie, bo wypadki są przez utratę prędkości. A czemu
    fotoradary służą? Pszypadek?

    Shrek

  • 19. Data: 2017-05-10 15:51:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kontrola predkosci ma bezposredni zwiazek z bezpieczenstwem. Ci co przekraczaja
    dostaja punkty karne. Za duzo punktow skutkuje zakazem kierowania samochodem. To jak
    ktos uzbiera tyle ze jest pod kreska to przestaje mu palma odbijac. Zaczyna jezdzic
    tyle co wolno lub ciut mniej, zaczyna dostrzegac zielona strzalke, mniej wyprzedza,
    nie parkuje tam gdzie jest zakaz itp. Nie raz pisalem ze gdybym byl krolem to zniosl
    bym mandaty i zostawil punkty. I cala moc przerobowa drogowki przekierowal bym na
    dawanie punktow. Po maksymalnie roku jak by ktos zrobil dowolne wykroczenie to
    wszyscy co je widzieli dzwonili by poinformowac drogowke.

  • 20. Data: 2017-05-10 17:10:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    ---
    Ok, to może samoloty powinny wolniej latać ? Albo .. ptaki