  • 1. Data: 2009-12-08 18:41:14
    Temat: Ciekawostka ?
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Do czego i komu takie "cuś" moze sie przydac ?
    http://tinyurl.com/yggfcgm

  • 2. Data: 2009-12-08 18:56:00
    Temat: Re: Ciekawostka ?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 19:41:14 +0100, Hue Saturation napisał(a):

    > Do czego i komu takie "cuś" moze sie przydac ?
    > http://tinyurl.com/yggfcgm

    Za Kabaretem Dudek:

    - Co to jest, mój chłopcze?
    - To jest rura, panie majster.
    - Tak jest. A do czego jest ta rura?
    - Ta rura jest do niczego!

    MSPANC :)

  • 3. Data: 2009-12-08 19:06:26
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał:

    > Za Kabaretem Dudek:
    >
    > - Co to jest, mój chłopcze?
    > - To jest rura, panie majster.
    > - Tak jest. A do czego jest ta rura?
    > - Ta rura jest do niczego!

    Błąd. W tym przypadku ta rura jest do budowanie image'u producenta. Na
    zasadzie: Canon - we can!.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 4. Data: 2009-12-08 19:07:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 20:06:26 +0100, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Błąd. W tym przypadku ta rura jest do budowanie image'u producenta. Na
    > zasadzie: Canon - we can!.

    To już lepiej do teleskopu podłączyć...

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 5. Data: 2009-12-08 19:17:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Hue Saturation pisze:
    > Do czego i komu takie "cuś" moze sie przydac ?
    > http://tinyurl.com/yggfcgm

    Jak masz leicę i maca to do kompletu.
    Albo na fotoradar w korytarzu powietrznym.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-12-08 20:34:03
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Błąd. W tym przypadku ta rura jest do budowanie image'u producenta. Na
    > zasadzie: Canon - we can!.

    Ale kto bedzie chcial robic zdjecia Canonem bez czerwonego paska :)

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 7. Data: 2009-12-08 21:34:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > To już lepiej do teleskopu podłączyć...

    De facto to JEST teleskop, tylko dostosowany do podłączenia aparatu i
    wykorzystujący ów aparat w charakterze okularu.

  • 8. Data: 2009-12-08 22:26:30
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Błąd. W tym przypadku ta rura jest do budowanie image'u producenta. Na
    > zasadzie: Canon - we can!.

    My tym obiektywem pokazujemy, że też potrafimy. Nikt się nie spyta po co
    ten obiektyw, bo nikt nie wie. To jest obiektyw na miarę naszych możliwości.

    Albo jakoś tak.

    Swoją drogą Zeiss zrobił coś większego, 1700 ze światłem 4. Masa 256kg i
    nie jest lustrzany.

    wer

  • 9. Data: 2009-12-08 22:46:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 08 Dec 2009 23:26:30 +0100, b...@n...pl napisał(a):

    > Swoją drogą Zeiss zrobił coś większego, 1700 ze światłem 4. Masa 256kg i
    > nie jest lustrzany.

    Dlaczego nie podłączyć od razu pod VLT, GTC albo Teleskop Kecka? ;)

  • 10. Data: 2009-12-08 22:48:05
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    <b...@n...pl> napisał:

    > My tym obiektywem pokazujemy, że też potrafimy. Nikt się nie spyta po co
    > ten obiektyw, bo nikt nie wie. To jest obiektyw na miarę naszych
    możliwości.
    > [...]

    Dokładnie:-))) I... może też go dumnie transportują podwieszonego pod
    helikopterem na miejsce przeznaczenia...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)