  • Data: 2017-05-07 15:49:08
    Temat: Re: Ciekawostka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.05.2017 o 15:22, PlaMa pisze:

    > Jeszcze mi tylko powiedz czemu był taki wyjątkowy :)

    Bo pozostałe były przy jakiś skrzyżowaniach, gdzie zdażały się jakieś
    kolizje i wypadki. Ten jest przy "skrzyżowaniu" (jedyny przebieg
    kolizyjny to prawoskręt z Karowej, w stronę Gdańska nawet skrzyżowania
    nie ma), a jedynym uzasadnieniem 50 w tym miejscu były tablice
    elektroniczne, które nie potrafiły wyświetlić nic innego niż 30 lub 50.
    Więc jak podnoszono prędkość na całej Wisłostradzie na 70/80 to tu
    została 50, bo trzebaby przyznać, że duża bańka poszła w błoto. A
    ponieważ wszyscy to zlewali to oczywiście postawiono fotoradar (tak to
    uzasasniano - "miarą tego jak ten radar jest tam potrzebny była ogromna
    ilośc mandatów").

    Teraz wymieniono oznakowanie na napradę dynamiczne, radaru nie było,
    więc była możliwość wycofania się z tego raka z honorem...

    Masz i popatrz:

    Tu jest bardzo niebezpiecznie - koniecznie 50!

    https://www.google.pl/maps/@52.2445196,21.0246354,3a
    ,75y,316.65h,88.63t/data=!3m7!1e1!3m5!1sRGj7eohTYlHc
    JhslkpFeJQ!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid
    %3DRGj7eohTYlHcJhslkpFeJQ%26output%3Dthumbnail%26cb_
    client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%2
    6h%3D100%26yaw%3D1.7787492%26pitch%3D0%26thumbfov%3D
    100!7i13312!8i6656?hl=pl

    Tu jest zupełnie bezpiecznie - zweżenie, wąski chodnik z którego nawet
    nie ma gdzie uciekać, schody prowadzące wprost na jezdnię, wiecznie
    zastawiony pas do lewoskrętu - można śmiało 70;)

    https://www.google.pl/maps/@52.2477084,21.0194888,3a
    ,75y,324.96h,79.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1s81jRETqQ4BHw
    o3rH9I-LrQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Shrek