  • 21. Data: 2014-11-24 22:55:34
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: DJ Abelson? <h...@s...org>

    W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze:
    .

    > Czy to naprawdę może być tylko zjawisko pożytecznego idioty? Czy zwykły
    > nadmiar czasu i trolling?

    Tempy CH

    --
    "Com napisał, napisałem"

    Pontius Pilatus

  • 22. Data: 2014-11-24 23:59:09
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 24 Nov 2014 20:06:00 +0100, Netx <n...@c...pl> wrote:

    >Nie byłbym pewien czy Apple mu nie płaci, skoro potrafią płacić za
    >stanie w kolejce po iPhone przed premierą. Może Pszemol napisz
    >oficjalnie czy jesteś "niezarobkowo" fanem Apple?
    >
    >Apropo tego tematu to ciekawi mnie też zwrot "professional fanboy" -
    >chodzi mi o to czy "professional" implikuje że zarabia się na byciu
    >fanboyem? Mój angielski nie pozwala mi tego rozstrzygnąć: np.
    >http://finance.yahoo.com/news/apples-first-professi
    onal-fanboy-ditched-172807388.html

    To jest absolutnie rewelacyjan wiadomosc

    Guy Kawasaki, former chief evangelist at Apple, has jumped ship from
    iOS to Android.

    Nie wszyscy wiedza kto to jest Guy Kawasaki. To pierwszy oficjalny,
    platny "ewangelista" firmy Apple. Niby taki czlowiek z "ludu" ktory
    dobrotliwie nawoluje innych i pokazuja jaka swietna firma jest Apple i
    jakei ma swietne produkty.

    Ewangelista Apple byl tylko cos 4 czy 5 lat. teraz uwaza ze po prostu
    Android jest lepszy, a firmy produkujace telefony z Androidem nie
    rypia klienta po kieszeni kazac stosowac na przyklad, specjalizowane
    kable do ladowania

    A.L.

  • 23. Data: 2014-11-25 00:55:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ghost" 547341ea$0$18093$6...@n...neostrada.pl

    > Nie ma czegoś takiego, zęby użytkownicy samsungow, nokii, htc i innych starali się
    nawracać grupę opowiadając jaki to maja
    > zajebiaszczy sprzęt.

    > Natomiast pszemolo ewangelista i owszem (chodzi o skale, usilność i poświętliwość
    czasową ale nie tylko) głosi "dobrą nowinę" i to
    > nie przebierając w środkach czy to kłamstwem czy innym podstępem, kombinuje jak by
    tu wypromować markę.

    > Czy to naprawdę może być tylko zjawisko pożytecznego idioty? Czy zwykły nadmiar
    czasu i trolling?

    Ja także jestem ewangelistą -- tyle tylko, że zachęcam do unikania Pentagramu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-11-25 01:04:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" m...@4...com

    > Ja wątki w tytule z Iphone zacząłem od jakiegoś czasu ignorować (w

    Ja ignoruję posty Pszemola -- na jedno wychodzi. :)

    Pszemol chyba wychwala energooszczędność energożernych iphonów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-11-25 01:34:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:m50h3n$qpk$1@node1.news.atman.pl...
    > Ja ignoruję posty Pszemola -- na jedno wychodzi. :)
    >
    > Pszemol chyba wychwala energooszczędność energożernych iphonów. :)

    Fascynujące wewnętrzne sprzeczności! I pewnie nawet tego nie zauważa...
    Facio pisze że ignoruje moje posty a już w drugiej linijce nie tylko
    udowadnia że coś tam jednak czytał i na dodatek jeszcze publicznie
    na to co przeczytał reaguje. Zachwile mi pewnie odpisze aby zaprzeczyć ;-)

  • 26. Data: 2014-11-25 02:10:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > Android jest lepszy, a firmy produkujace telefony z Androidem nie
    > rypia klienta po kieszeni kazac stosowac na przyklad, specjalizowane

    Jeśli rzeczywiście ktoś uważa standardowe kable do ładowania
    jako jedyną (lub główną) zaletę smartfonów z Androidem to
    sam już nie wiem co mam o tym myśleć...
    To jest podobny argument jakby ktoś napisał że Polonez jest
    lepszy od Mercedesa czy Lexusa bo zamiast tych nietypowych,
    specjalizowanych HIDów w lampach ma standardowe H4 :-))

    Jak wysoko stoi typ kabla do ładowarki na Waszej liście kryteriów
    przy wyborze nowego smartfona? Bo u mnie jest na samym dole,
    tuż przed kolorem pudełka kartonowego w który jest zapakowany :-)

  • 27. Data: 2014-11-25 02:14:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:m50gii$q71$1@node1.news.atman.pl...
    > Ja także jestem ewangelistą -- tyle tylko, że zachęcam do unikania
    > Pentagramu.

    A jaki smartfone byś polecił z całego swego serca, gdyby Cię o to
    zapytał własny brat lub siostra? Masz jakiś swój typ? Swój ulubiony?
    Czy wszystko co kupiłeś do tej pory to nieudane dziadostwo?

  • 28. Data: 2014-11-25 03:28:52
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 24 Nov 2014 19:10:10 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >przy wyborze nowego smartfona? Bo u mnie jest na samym dole,
    >tuż przed kolorem pudełka kartonowego w który jest zapakowany :-)

    Panie Pszemol, ja mam taka propozycje dla grupy zeby zrobic glosowanie
    i ustalic ze ajfon jest najlepszym smartfonem na rynku, przyznac Panu
    racje i zachecic Pana do zapzrestania pisania pochwal na jego czesc.
    Bo i tak wyszlo z glosowania ze wszyscy sie z Panem zgadzana.

    Niech Pan pzreczyta swoje posty i sparwdzi czy nei jest Pan smieszny

    A.L.

  • 29. Data: 2014-11-25 04:41:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > racje i zachecic Pana do zapzrestania pisania pochwal na jego czesc.
    > Bo i tak wyszlo z glosowania ze wszyscy sie z Panem zgadzana.

    Nie o to chodzi aby ustalić który jest uniwersalnie najlepszy.
    Chodzi o to aby każdy dla siebie ustalił co mu najbardziej pasuje
    na podstawie pochwał i nagan dotyczących różnego sprzętu.

    > Niech Pan pzreczyta swoje posty i sparwdzi czy nei jest Pan smieszny

    Skąd się bierze taka ogromna ilość literówek w Twoich postach?

  • 30. Data: 2014-11-25 07:00:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 02:14, Pszemol pisze:
    > A jaki smartfone byś polecił z całego swego serca, gdyby Cię o to
    > zapytał własny brat lub siostra? Masz jakiś swój typ? Swój ulubiony?
    > Czy wszystko co kupiłeś do tej pory to nieudane dziadostwo?

    Ja polecam nokię N8 i uważam że jest najlepsza na świecie :-) Chcesz
    dyskutować nad widzimisie, potrzebami, upodobaniami, do czego ludzie
    używają telefonów-smartfonów.

    Nie widzisz że wychwalanie czegoś jest bezsensowne? (poza oczywiście
    kryptoreklamą)

    Ile masz lat i po co to robisz? :-)