  • 11. Data: 2014-11-24 18:54:47
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:
    dyskusyjnych:m4vn1o$vgq$...@d...me...

    > Nie uwazam, nie chwale sie :-)

    Coś nie tak z tą Twoją logiką... :-)

  • 12. Data: 2014-11-24 19:13:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 24 Nov 2014 15:34:14 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:

    >Może czegoś nie widzę dobrze, ale widzę dziwna asymetrie.
    >
    >Nie ma czegoś takiego, zęby użytkownicy samsungow, nokii, htc i innych
    >starali się nawracać grupę opowiadając jaki to maja zajebiaszczy sprzęt.
    >
    >Natomiast pszemolo ewangelista i owszem (chodzi o skale, usilność i
    >poświętliwość czasową ale nie tylko) głosi "dobrą nowinę" i to nie
    >przebierając w środkach czy to kłamstwem czy innym podstępem, kombinuje jak
    >by tu wypromować markę.
    >
    >Czy to naprawdę może być tylko zjawisko pożytecznego idioty? Czy zwykły
    >nadmiar czasu i trolling?

    Ja wątki w tytule z Iphone zacząłem od jakiegoś czasu ignorować (w
    moim programie wystarczy tylko I wciasnąć:)) bo w kółko jest to samo
    na grupie, te same gadki w tych tematach, nic nowego.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-11-24 20:06:00
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2014-11-24 o 15:34, Ghost pisze:
    > Czy to naprawdę może być tylko zjawisko pożytecznego idioty? Czy zwykły
    > nadmiar czasu i trolling?

    Nie byłbym pewien czy Apple mu nie płaci, skoro potrafią płacić za
    stanie w kolejce po iPhone przed premierą. Może Pszemol napisz
    oficjalnie czy jesteś "niezarobkowo" fanem Apple?

    Apropo tego tematu to ciekawi mnie też zwrot "professional fanboy" -
    chodzi mi o to czy "professional" implikuje że zarabia się na byciu
    fanboyem? Mój angielski nie pozwala mi tego rozstrzygnąć: np.
    http://finance.yahoo.com/news/apples-first-professio
    nal-fanboy-ditched-172807388.html

  • 14. Data: 2014-11-24 20:12:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    dizel <x...@x...xx> wrote:
    > Ja wątki w tytule z Iphone zacząłem od jakiegoś czasu ignorować (w
    > moim programie wystarczy tylko I wciasnąć:)) bo w kółko jest to samo
    > na grupie, te same gadki w tych tematach, nic nowego.

    I myślę, że to jest bardzo mądre podejście: nie interesuje mnie temat =>
    nie angażuję się w dyskusję, ignoruję wątek.

    Nie rozumiem motywacji ludzi jak Ghost, którzy nie tylko biorą udział w
    dyskusji na temat, który ich nie interesuje i jest ewidentne że nie mogą
    nic wnieść merytorycznego do dyskusji to jeszcze usilnie przeszkadzają w
    dyskusji innym, używając wulgarnego języka obrzucają dyskutantów
    przezwiskami.

  • 15. Data: 2014-11-24 20:19:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Coś nie tak z tą Twoją logiką... :-)

    Tobie z dupy wyszedł idiotyzm, że mylę operacyjna z masową, więc na pewno
    posługujemy się rożnymi logikami.

  • 16. Data: 2014-11-24 20:21:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    >nic wnieść merytorycznego do dyskusji to jeszcze usilnie przeszkadzają w
    >dyskusji innym, używając wulgarnego języka obrzucają dyskutantów

    Zaraz tam dyskutantów, już sobie tak nie słódź, wyzwiska należą się jedynie
    zakłamanym pszemolom.

  • 17. Data: 2014-11-24 20:22:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Netx" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Nie byłbym pewien czy Apple mu nie płaci, skoro potrafią płacić za stanie w
    >kolejce po iPhone przed premierą. Może Pszemol napisz oficjalnie czy jesteś
    >"niezarobkowo" fanem Apple?

    Przecież jesli mu płaca, to nie może się przyznać, inaczej buli srogą karę.

  • 18. Data: 2014-11-24 21:07:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Tobie z dupy wyszedł idiotyzm, że mylę operacyjna z masową, więc na pewno
    > posługujemy się rożnymi logikami.

    Gdybyś grzecznie poprosił to zacytowałbym Ci rozmowę z której
    wynikał ten wniosek. Ale skoro nie interesuje Cię kulturalna rozmowa...

  • 19. Data: 2014-11-24 21:16:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Gdybyś grzecznie poprosił to zacytowałbym Ci rozmowę z której
    >wynikał ten wniosek. Ale skoro nie interesuje Cię kulturalna rozmowa...

    Nie ze mną te numery, a la kaczyński "wiem ale nie powiem, bo jesteś
    niegrzeczny", nie błaznuj, nędzny kłamczuchu.

  • 20. Data: 2014-11-24 22:17:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Nie ze mną te numery, a la kaczyński "wiem ale nie powiem, bo jesteś
    > niegrzeczny", nie błaznuj, nędzny kłamczuchu.

    Jak sobie życzysz :-)