  • Data: 2010-06-28 14:55:58
    Temat: Re: Ciekawe czy wiecie, co oznacza znak D-40...
    Od: "G.K." <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek (G) pisze:

    > To przeczytaj jeszcze raz swój pierwszy post w tym wątku. Jeżeli miałeś
    > inne intencje, to naucz się pisać ze zrozumieniem.
    >
    > A teksty jak wyżej, zachowaj dla kolegów w piaskownicy.
    >
    > A.

    Przeczytałem nawet dwa i co? Tak się składa, że już dawno przeczytałem,
    w końcu prawko mam jakieś ponad 20 lat i staram się być na bieżąco z
    przepisami. Ciebie pewnie wtedy jeszcze na świecie nie było.
    Wytłumacz mi gdzie napisałem, że przeczytałem o znaczeniu tego znaku
    przed chwilą?
    A kolegów to mam trochę w innych miejscach niż ty.