  • 21. Data: 2010-06-05 16:21:56
    Temat: Re: Ciekawe Punto II
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 05.06.2010 16:12, to pisze:
    > Olek wrote:
    >
    >> Ty żartujesz, czy na poważnie? :)
    >
    > MASZPUNTO?!

    to (czy jak tam się można do Ciebie zwracać) tak przy okazji powiedz mi
    proszę, ale tak szczerze ;) czemu Ty tak bardzo nie lubisz punt i innych
    takich małych dupkowozów?
    Bo naprawdę.. mam takowego, i o ile na trasie masz rację - jechać się
    tym przyzwoicie nie da, jak trzeba wyprzedzić ciężarówkę/autobus to
    najpierw muszę przepuścić wszystkich za mną, a sam wyprzedzam na końcu o
    ile miejsca wystarczy do rozbujania tego silniczkiem 1.1, ale po mieście
    naprawdę auto daje radę, a że raczej lubię dynamiczną jazdę (choć ciężko
    takową osiągnąć w Punto) to na światłach najczęściej zostawiam auta w
    tyle, chyba że ktoś chce się dowartościować* i mnie zostawić w tyle ;)

    *) żart ;) (nie mam kompleksów porównując szybkość ruszania spod świateł
    do długości penisa)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 22. Data: 2010-06-05 16:37:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 05 Jun 2010 14:08:50 GMT, to napisał(a):

    > Czyli żadnym normalnym, tak myślałem.

    Niemniej to 47 kW (celowo nie podaję marki :) ) przyspiesza w ruchu
    miejskim odpowiednio - kilka sekund do 50 km/h. To drugie mam wrażenie
    że kilkanaście.
    A i tak najlepiej mi się jechało starym gratem (obecnie już pewnie
    zezłomowany) z silnikiem mocy 40 kW. Nie wiem dlaczego, ale
    przyspieszało to z tych pierdzidełek najlepiej. Niestety 80 km/h to była
    dla tego samochodu już naddźwiękowa (fatalny stan techniczny).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 23. Data: 2010-06-05 17:28:35
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    >Co o nim myślicie?

    nie warto. Za taka kasę kupisz Grande Punto które jest większe, lepiej
    wykonane i zdecydowanie łatwiej będzie je kiedyś sprzedać.

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 24. Data: 2010-06-05 18:16:00
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    >ale jeśli te dane są prawdziwe, to nie wiem czy nie dołożyć.

    Wyprodukowane w 2010 nie powinno kosztować znacznie więcej.
    Z 2008 to jest, zdaje się, nie fiat, tylko Zastawka z serbskiego
    Kragujevaca.
    Pewnie tam będzie to autko produkowane najbliższe kilka lat, zastąpiło
    modele 128 (w polsce znane kiedyś jako 1100p) i koral (yugo).
    P.

  • 25. Data: 2010-06-05 20:11:28
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-05 16:12, to wrote:

    > MASZPUNTO?!

    MASZMÓZG?!

  • 26. Data: 2010-06-05 20:15:55
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-05 16:37, MadMan wrote:

    > Nie wiem dlaczego, ale
    > przyspieszało to z tych pierdzidełek najlepiej.

    masa własna auta, skrzynia biegów....

  • 27. Data: 2010-06-05 22:53:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hold" <t...@p...onet.pl.TNIJ> napisał w wiadomości
    Ciekawie wyglądające punto 2.
    >Co o nim myślicie?
    >http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1067605115
    >Szukam czegoś takiego, choć myślałem o czymś tańszym,

    A wersja S z przebiegiem 60 kkm, ale z roku 2002 Cię interesuje?

  • 28. Data: 2010-06-06 10:08:19
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 05 Jun 2010 20:15:55 +0200, Olek napisał(a):

    > masa własna auta, skrzynia biegów....

    No właśnie masą to się nie wyróżniało specjalnie w żadną stronę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 29. Data: 2010-06-06 10:37:04
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Hold pisze:
    > Ciekawie wyglądające punto 2.
    > Co o nim myślicie?
    > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=[...]

    "...auto całkowicie bezawaryjne."

    Zaśmiałem się ;-).

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 30. Data: 2010-06-06 10:45:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > Niemniej to 47 kW (celowo nie podaję marki :) ) przyspiesza w ruchu
    > miejskim odpowiednio - kilka sekund do 50 km/h. To drugie mam wrażenie
    > że kilkanaście.

    Subiektywne wrażenia bywają mylące... Octavia TDI sprawia subiektywne
    wrażenie dość szybkiego auta, chociaż ma tylko 110 koni i aż 11 sekund do
    setki. Generalnie im mniej komfortowe i głośniejsze auto tym wydaje się
    szybsze. ;)