  • 11. Data: 2010-06-05 10:21:31
    Temat: Re: Ciekawe Punto II
    Od: to <t...@a...xyz>

    mis wrote:

    > Widzisz, wielu ludziom jest potrzebne "toczydło" do codziennej jazdy a
    > nie zabawy / wyścigów...

    Miałem okazje przejechać się kilka razy taką kropą. Żeby ruszyć ze
    świateł razem ze wszystkimi trzeba cisnąć gaz w podłogę. Inaczej
    wyprzedzają Cię nawet autobusy.

  • 12. Data: 2010-06-05 15:00:09
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 05 Jun 2010 08:21:31 GMT, to napisał(a):

    > Miałem okazje przejechać się kilka razy taką kropą. Żeby ruszyć ze
    > świateł razem ze wszystkimi trzeba cisnąć gaz w podłogę. Inaczej
    > wyprzedzają Cię nawet autobusy.

    No to coś było zepsute.
    Do miasta w sumie nie ma sensu czegoś mocniejszego kupować, bo 50 km/h
    osiągniesz w kilka sekund.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2010-06-05 15:11:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > No to coś było zepsute.
    > Do miasta w sumie nie ma sensu czegoś mocniejszego kupować, bo 50 km/h
    > osiągniesz w kilka sekund.

    Jeździłeś kiedyś po mieście czym innym niż rowerem?

  • 14. Data: 2010-06-05 15:38:57
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 05 Jun 2010 13:11:23 GMT, to napisał(a):

    > Jeździłeś kiedyś po mieście czym innym niż rowerem?

    Oczywiście. Akurat Puntem to tylko na kursie PJ, a to było dawno temu,
    ale na co dzień mam okazję jeździć 2 samochodami - jeden ma 47 kW, drugi
    43. Ten drugi jest lżejszy, a mimo tego zbiera się jak mucha w smole.
    Ten pierwszy niezgorzej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-06-05 15:57:37
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > Ten fragment ogłoszenia jest po prostu zgodną z prawdą ściemą, która ma
    > wywołać wrażenie, że auto bardzo mało pali.

    Bo w rzeczywistości pali bardzo mało.

    --
    Pzdr
    Duch

  • 16. Data: 2010-06-05 16:08:19
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Miałem okazje przejechać się kilka razy taką kropą. Żeby ruszyć ze
    > świateł razem ze wszystkimi trzeba cisnąć gaz w podłogę. Inaczej
    > wyprzedzają Cię nawet autobusy.

    Autobusy to nie takie "nawet", bo te nowoczesne mają skrzynię biegów tak
    dostosowaną, żeby powiedzmy do 40km/h mieć całkiem niezłe przyspieszenie.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 17. Data: 2010-06-05 16:08:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    =Marcos= wrote:

    > Autobusy to nie takie "nawet", bo te nowoczesne mają skrzynię biegów tak
    > dostosowaną, żeby powiedzmy do 40km/h mieć całkiem niezłe
    > przyspieszenie.

    Tak, to po prostu rakiety. Pasażerowie wypadają przez tylną szybę od
    przeciążenia gdy ruszają z przystanka.

  • 18. Data: 2010-06-05 16:08:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

> [...]
    > ale na co dzień mam okazję jeździć 2 samochodami - jeden ma 47 kW, drugi
    > 43. Ten drugi jest lżejszy, a mimo tego zbiera się jak mucha w smole.

    Czyli żadnym normalnym, tak myślałem.

  • 19. Data: 2010-06-05 16:10:54
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 05.06.2010 01:22, Olek pisze:

    > Ty żartujesz, czy na poważnie? :)

    ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 20. Data: 2010-06-05 16:12:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    Olek wrote:

    > Ty żartujesz, czy na poważnie? :)