  • Data: 2010-06-05 16:21:56
    Temat: Re: Ciekawe Punto II
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.06.2010 16:12, to pisze:
    > Olek wrote:
    >
    >> Ty żartujesz, czy na poważnie? :)
    >
    > MASZPUNTO?!

    to (czy jak tam się można do Ciebie zwracać) tak przy okazji powiedz mi
    proszę, ale tak szczerze ;) czemu Ty tak bardzo nie lubisz punt i innych
    takich małych dupkowozów?
    Bo naprawdę.. mam takowego, i o ile na trasie masz rację - jechać się
    tym przyzwoicie nie da, jak trzeba wyprzedzić ciężarówkę/autobus to
    najpierw muszę przepuścić wszystkich za mną, a sam wyprzedzam na końcu o
    ile miejsca wystarczy do rozbujania tego silniczkiem 1.1, ale po mieście
    naprawdę auto daje radę, a że raczej lubię dynamiczną jazdę (choć ciężko
    takową osiągnąć w Punto) to na światłach najczęściej zostawiam auta w
    tyle, chyba że ktoś chce się dowartościować* i mnie zostawić w tyle ;)

    *) żart ;) (nie mam kompleksów porównując szybkość ruszania spod świateł
    do długości penisa)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana