  • Data: 2019-12-12 19:31:59
    Temat: Re: Ciekawe.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzie ty mieszkasz???
    Może tam, gdzie jakiegoś [p]osła czy ministra dzieci pies pogryzł???
    Właśnie jestem po rozmowie (15 min.) ze srasznikami wiejskimi pod moim blokiem.
    Zaparkowali na B-26 na niebieskich błyskaczach to myślałem, że na interwencję, a oni
    do sklepu spożywczego :-o
    Po raz kolejny odmówili interwencji w sprawie samochodów zaparkowanych na ich oczach
    przy samych przejściach dla [pieszych (art. 49
    ust. 1 pkt 1) i pkt 2) ustawy prawo o ruchu drogowym tj. postoju pojazdu na
    skrzyżowaniu oraz w odległości mniejszej niż 10 m przed
    przejściami dla pieszych w związku z art. 1 ust. 2. pkt 1) i pkt 2) prawa o ruchu
    drogowym).
    No i ch.. im można zrobić tak na szybko.
    Na dłużej szukam sposobu.

    -----