  • 1. Data: 2011-01-29 16:54:25
    Temat: Ciche chlodzenie dla AMD Athlon II X3 415e
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Szukam cichego (to priorytet) chlodzenia dla procesora AMD Athlon II
    X3 415e.
    Jestem w stanie rozwazyc nawet chlodzenie pasywne (pod warunkiem, ze
    procek nie bedzie się smazyl)

    Co moglibyscie mi polecic? Procek bedzie zamontowany na plycie Asus
    M4A88T-I DELUXE i w obudowie mITX - wiec wielkosc ukladu ma znaczenie.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-01-29 23:51:40
    Temat: Re: Ciche chlodzenie dla AMD Athlon II X3 415e
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal M" napisał w wiadomości grup
    g2000prf.googlegroups.com...

> [...]

    >Co moglibyscie mi polecic? Procek bedzie zamontowany na plycie Asus
    >M4A88T-I DELUXE i w obudowie mITX - wiec wielkosc ukladu ma znaczenie.

    Boxowy wentyl jest cichy :)

  • 3. Data: 2011-01-30 01:06:34
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Tak jest cichy jesli plyta ma automagiczna regulacje obrotow a w obudowie
    nie ma jakies smazalni w stylu 200W karty graficznej i zasilacza z 5cm
    wywiewem ;)

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-01-31 11:41:37
    Od: "Grzegorz Kapusta" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał:

    > Szukam cichego (to priorytet) chlodzenia dla procesora AMD Athlon II
    > X3 415e.

    Potwierdzę to, co napisał Santana - masz go w zestawie :-)

    Jaką planujesz obudowę i zasilacz? Zainteresowała mnie ostatnio ta płyta
    i pewnie niedługo będę coś na niej składał.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kapusta

  • 5. Data: 2011-02-05 14:48:53
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 31 Sty, 12:41, "Grzegorz Kapusta" <s...@p...fm> wrote:

    > Jaką planujesz obudowę i zasilacz? Zainteresowała mnie ostatnio ta płyta
    > i pewnie niedługo będę coś na niej składał.

    Jeszcze wlasnie kombinuje z obudowa, z zasilaczem jeszcze dobieram
    jego moc (bedzie decydowala jego sprawnosc). Ten zestaw bedzie
    pobieral max ze 100W (i pewnie sporo nizej w idle) wiec cos malego
    starczy.

    Pozdrawiam
    Rafal