  • 11. Data: 2011-03-17 09:34:26
    Temat: Re: Cicha klawiatura
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    mialem przez jakis czas Logitech Wave (kabelkowa). bardzo cicha /
    chociaz malo dla mnie wygodna, nic nie przebije klawiatury microsoftu/

  • 12. Data: 2011-03-17 09:50:35
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-16, o godz. 16:53:58
    rs <n...@n...spam.pl> napisał(a):

    > plaska makowkowa, plaskie logitechy sa bardzo ciche, ale nic nie

    Głośne jednak są. Szukałem swego czasu klawaitury która pozwoli mi
    pracować wieczorami na antresoli w sypialni. O ile myszkę znalazłem
    jakąś to z klawiaturą był problem. Załaziłem supermarkety i giełdę
    komputerową i obmacałem pewnie ze setkę różnych modeli różnych
    producentów i przy szybkim pisaniu wszystkie stukają. Skończyło się na
    takim płaskim, tanim Tracerze z klawiszami o minimalnym skoku. Nie jest
    najwygodniejsza bo płaska ale prawie jej nie słychać. Modelu nie
    pamiętam w tej chwili. Polecam przejść się do sklepu typu MediaMarkt
    czy Saturn gdzie jest wystawione kilkadziesiąt modeli klawiatur i
    potestować

    > pobije cichosci tej, szczegolnie jak sie ja polozy na gabce albo
    > filcu:
    > http://www.thinkgeek.com/computing/8193/
    > jedyny problem moze byc, ze zapomnicie wtedy o koledze. <rs>

    Miałem do czynienia z taką. Strasznie niewygodnie się pisze na płaskiej
    powierzchni stołu. Nienaturalnie po prostu.

    Zdrówko

  • 13. Data: 2011-03-17 10:52:17
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 16/03/2011 14:14, Kapsel wrote:
> [...]
    k-flx.html
    tml

    > Dobrze się pisze na takich gumowych klawiaturach?

    Miales kiedys Spectrum w rekach? Podobnie..

    Kamil

  • 14. Data: 2011-03-17 10:54:42
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 17 Mar 2011 02:34:26 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka napisał(a):

    > mialem przez jakis czas Logitech Wave (kabelkowa). bardzo cicha /
    > chociaz malo dla mnie wygodna, nic nie przebije klawiatury microsoftu/

    Mam Wave w domu... co do ciszy, to kolega jednak by ją chyba "rozgadał",
    ale z nią problem mam inny - klawisze o siebie "hacza" :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 15. Data: 2011-03-17 22:41:11
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 10:50:35 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

> [...]

    >Miałem do czynienia z taką. Strasznie niewygodnie się pisze na płaskiej
    >powierzchni stołu. Nienaturalnie po prostu.

    bo to jest raczej ciekawy gadzet, a nie sprzet ciedziennego uzytku.
    mozna sie to tego jednak bardzo latwo przyzwyczaic. tak jak do
    wirtualnej klawiatury w telefonie czy tablecie.
    tak naprawde to nie ma cichych klawiatur. owszem sa glosniejsze, przy
    ktorych nie wiadomo jakbys sie staral, to i tak bedzie slychac skok
    klawisza.
    sa natomiast cicho piszacy ludzie. mam podswietlanego plaskiego
    logitecha i mnie praktycznie nie slychac jak pisze. natomiast paru
    moich znajomych napierdala na niej, ze sie wszystko trzesie. to samo
    na plaskich makowkowych i laptopach w pracy. jedni pisza
    "bezszelestnie" inni wala i w takim wypadku pomagaja jedynie zamkniete
    sluchawki. <rs>