  • 1. Data: 2011-03-16 12:15:05
    Temat: Cicha klawiatura
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mamy w pracy kolegę, co się chwali że uczył się pisać na maszynie. Z tego
    został mu zwyczaj trzymania rąk relatywnie wysoko nad klawiaturą, co przy
    szybkim tempie pisania powoduje naprawdę DUŻY rumor dookoła...

    Nie ma nadziei, że będzie pisać ciszej. Szukamy rozwiązania w postaci
    jakiejś możliwie cichej prostej klawiatury, która by poprawiła komfort
    pracy zespołu. W toku dyskusji podrzucono nawet pomysły typu:
    http://spokogadzet.komputerswiat.pl/cicha-klawiatura
    /
    ale nie sądzę, żeby to było optymalne rozwiązanie ;)

    Macie jakieś pomysły? Może zamiast nowej klawiatury są jakieś fajne
    podkładki czy inne coś pomocne? Rozważaliśmy podklejenie klawiatury np.
    jakimś filcem...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2011-03-16 13:18:21
    Temat: Re: Cicha klawiatura
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-03-16 13:15, Kapsel pisze:
    Logitech Ultra-X flat....

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2011-03-16 13:31:02
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-03-16 14:18, Qlfon pisze:
    > W dniu 2011-03-16 13:15, Kapsel pisze:
    > Logitech Ultra-X flat....

    http://www.nokaut.pl/klawiatury/klawiatura-tracer-tr
    k-flx.html
    http://usbtoys.pl/produkt/97-silikonowa-klawiatura.h
    tml

  • 4. Data: 2011-03-16 14:14:31
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 16 Mar 2011 14:31:02 +0100, Dawid napisał(a):

    > http://www.nokaut.pl/klawiatury/klawiatura-tracer-tr
    k-flx.html
    > http://usbtoys.pl/produkt/97-silikonowa-klawiatura.h
    tml

    Dobrze się pisze na takich gumowych klawiaturach?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2011-03-16 16:25:33
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Kapsel wrote:

    > Dobrze się pisze na takich gumowych klawiaturach?

    źle.

    --
    Wojtek

  • 6. Data: 2011-03-16 20:23:07
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 15:14:31 +0100, Kapsel napisał(a):

    k-flx.html
    tml

    > Dobrze się pisze na takich gumowych klawiaturach?

    Nie da sie na tym pisac, mozna probowac wydobywac pojedyncze znaki - metoda
    prob i prob...

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 7. Data: 2011-03-16 20:53:58
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 13:15:05 +0100, Kapsel
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Macie jakieś pomysły? Może zamiast nowej klawiatury są jakieś fajne
    >podkładki czy inne coś pomocne? Rozważaliśmy podklejenie klawiatury np.

    plaska makowkowa, plaskie logitechy sa bardzo ciche, ale nic nie
    pobije cichosci tej, szczegolnie jak sie ja polozy na gabce albo
    filcu:
    http://www.thinkgeek.com/computing/8193/
    jedyny problem moze byc, ze zapomnicie wtedy o koledze. <rs>

  • 8. Data: 2011-03-17 00:53:48
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-03-16 17:25, Wojtek pisze:

    > źle.

    ale cicho...

  • 9. Data: 2011-03-17 07:49:22
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Padre wrote:

    > ale cicho...

    czytanie ze zrozumieniem ...

    --
    Wojtek

  • 10. Data: 2011-03-17 08:43:36
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 16 Mar 2011 16:53:58 -0400, rs napisał(a):

    > http://www.thinkgeek.com/computing/8193/
    > jedyny problem moze byc, ze zapomnicie wtedy o koledze. <rs>

    no tośmy się pośmiali w biurze teraz ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net