-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
2.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futt
er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Subject: Re: Ciągnik wyścigowy
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <pgjf1v$6ld$1@node1.news.atman.pl> <pgjh1t$lt7$2$Adam@news.chmurka.net>
<pgktmo$hoc$2@node1.news.atman.pl> <pgmfv6$soc$1$Adam@news.chmurka.net>
From: Czarek <c...@n...fm>
Date: Sun, 24 Jun 2018 01:19:46 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pgmfv6$soc$1$Adam@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5b2ed5b5$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.230.0.147
X-Trace: 1529796021 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 674 89.230.0.147:59931
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1947
X-Received-Body-CRC: 2427290458
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634503
[ ukryj nagłówki ]
W dniu 24.06.2018 o 00:01, Adam pisze:
> W dniu 2018-06-23 o 09:43, Jacek pisze:
>> W dniu 22.06.2018 o 21:01, Adam pisze:
>>> Znaczy: zapylał do tyłu z dwoma przyczepami i zaczął hamować, aż mu
>>> przednie koła podniosło?
>> Obawiam się, że "zapylał do przodu" i przy hamowaniu przyczepa
>> docisnęła ciągnik na tyle mocno, że mu przód podniosło.
>>
>
> Bardzo rzadko widuję przyczepy jednoosiowe do ciągników - w zasadzie
> tylko ogrodnicze.
> Na drogach dwuosiowe, a taka nie naciska na dyszel.
>
> Prędzej wydaje mi się taki scenariusz: przyczepa z hamulcem najazdowym,
> ciągnik się zatrzymał, przyczepa dobiła po czym zwolnił się jej hamulec
> i odbiła do tyłu, podnosząc przód ciągnika.
>
Chyba odwrotnie. Kiepskie hamulce przyczepy, punkt zaczepu do ciągnika
poniżej osi kół tylnych i dobicie przyczepy przy hamowaniu ciągnika
podnosi jego przednie koła.
--
Czarek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo