-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ciaganie przyczepy na kat B
Date: Sun, 14 Nov 2010 11:41:22 +0100
Organization: -
Lines: 41
Message-ID: <m...@4...com>
References: <4cdc3341$1@news.home.net.pl>
<4cdc77d8$0$22799$65785112@news.neostrada.pl>
<4cdeb690$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
<4cdf0203$0$27037$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1289731271 22297 82.143.187.50 (14 Nov 2010 10:41:11 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Nov 2010 10:41:11 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2325569
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 13 Nov 2010 22:24:12 +0100, P_ablo wrote:
>Nie chodzilo mi o jezdzenie z duza przyczepa na B ale tylko o dopuszczalne i
>realne masy pojazdow. Jak jest w praktyce, widac na ulicach - osobowki
>smigaja na potege z lawetami, ciagnac takie same lub ciezsze pojazdy na
>tychze.
Praktyka to jedno, ale w niemieckich papierach tez zdarzaja sie
kwiatki z duza dopuszczalna masa. Moze naprawde przetestowane i
potrafia ?
No ale w Polsce i tak zapisy ustawy obowiazuja.
A ten zapis 1.33 z rozporzadzenia to tak wprowadzony, ze nie wiadomo
kogo obowiazuje :-)
>Z drugiej strony, gdyby tak przestrzegac tej tabelki, to okaze sie, ze malo
>mozliwosci pozostaje w przypadku zestawow holownik + przyczepa ciezarowa
No wiesz - zestaw na tyle duzy ze moze wymaganie B+E jest rozssadne.
Jade sobie kiedys autostrada, leje jak z cebra, profilaktycznie
zwalniam do 110, i wyprzedza mnie auto .. z lodka na przyczepce.
No ale autostrada sie skonczyla, jego na barierce nie zobaczylem, wiec
nie wiem kto tu byl glupi - on czy ja :-)
>> Problemem jest ubezpieczenie OC - bo jeżeli kierowca z kat. B kierując
>> zestawem ponad 3.5t obetrze inny samochód, to jest duże prawdopodobieństwo
>> że za wszelkie szkody będzie musiał zapłacić z własnej kieszeni.
A jeszcze chyba winieta, i nie wiem czy nie klopoty z ITD - tachografu
miec nie trzeba ?
>Podsumowaujac - ja dbam zawsze o to aby DMC przyczepy nie przekraczalo tego
>co samochod ma podane przez fabryke "na haku", reszta sie nie przejmuje i
>nigdy z tego powodu nie spotkaly mnie zadne przykrosci.
A ile razy cie z przyczepa zatrzymali do kontroli i czy inne przepisy
byly naruszone ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.10 14:01 P_ablo
- 16.11.10 19:40 Adam Płaszczyca
- 12.12.10 12:39 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=