  • 11. Data: 2017-09-04 13:01:25
    Temat: Re: Chyba kondensatory idą do nieba... :(
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2017-08-31 o 17:10, JaNus pisze:
    >> Obejrzę jeszcze zasilacz,
    >>
    > to chyba główny podejrzany.

    Strzał w przysłowiową 10:)

    --
    t0maszek

  • 12. Data: 2017-09-12 13:26:52
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    Nowy zasilacz już zakupiony i zamontowany. Oczywiście komputer włączył
    się bez najmniejszych problemów za pierwszym razem.
    Zdecydowałem się na BeQuiet System Power 8 - 400W
    http://www.bequiet.com/pl/powersupply/665

    Zasilacz minimalnie lżejszy oraz krótszy od poprzednika i
    charakteryzujący się wyższą wydajnością na liniach +12V niż Straight
    Power 400W. Jest też minimalnie głośniejszy od poprzednika. Jakby ktoś
    miał jakieś pytania odnoście tego świeżo zakupionego zasilacza to zapraszam.

    --
    t0maszek

  • 13. Data: 2017-09-12 15:18:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@t...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > minimalnie głośniejszy od poprzednika. Jakby ktoś miał jakieś pytania
    > odnoście tego świeżo zakupionego zasilacza to zapraszam.

    Niby dobra firma ale po trzech latach musiałem kupić nowy (zresztą też
    BeQuiet) a w starym wymienić kilka spuchniętych kondensatorów bo komputer
    wpadał w tzw. boot-loop po zimnym restarcie. Dodam, ze zasilacz pracował
    prawie non stop z przerwami na uśpienie komputera.

    --
    marfi

  • 14. Data: 2017-09-12 15:31:59
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-09-12 o 15:18, marfi pisze:
> [...]
    > komputer wpadał w tzw. boot-loop po zimnym restarcie. Dodam, ze zasilacz
    > pracował prawie non stop z przerwami na uśpienie komputera.

    Mój poprzedni pracował 13 lat, choć trzeba przyznać, że miał zawsze
    spoooory zapas mocy.

    --
    t0maszek