  • 11. Data: 2010-03-05 00:29:33
    Temat: Re: [Chwalę się] Pomogłem złapać pijaka za kierownicą
    Od: "Andrzej" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "darek_radom" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hmoev9$uvg$1@news.vectranet.pl...
    > Tak - chwalę się.

    SZACUN!!!!

  • 12. Data: 2010-03-05 08:54:27
    Temat: Re: Pomogłem złapać pijaka za kierownicą
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 4 Mar, 15:58, "darek_radom" <d...@g...pl> wrote:
    > Tak - chwalę się. Najpierw o mały włos nie zginąłem, a później pomogłem
    > zatrzymać pijaka za kierownicą.

    Szacuneczek :)

  • 13. Data: 2010-03-05 09:33:50
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 4 Mar, 22:23, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Sam pokombinuj.

    Moze to z okazji zblizajacego sie weekendu ale nie widze roznicy.
    Zarowno pijany jak i drastycznie przemeczony kierowca sprawiaja duze
    zagrozenie na drodze. Mozesz zatem wyjasnic?

  • 14. Data: 2010-03-05 11:16:50
    Od: GK <g...@g...pl>

    I tak trzymać!
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 15. Data: 2010-03-05 13:59:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]

    > jednak przede wszystkim kierowcom, który ścigał i przyczynił się do
    > zatrzymania pijaka. Dzięki jego zdecydowanej, obywatelskiej postawie
    > możemy mieć nadzieję, że kierowca golfa długo jeszcze nie pojawi się na
    > radomskich ulicach. Oby tylko każdy z nas potrafił zachować się podobnie,
    > a nie ulegał wszechogarniającej znieczulicy jak kilkunastu gapiów, którzy
    > ograniczyli się jedynie do okrzyków "on chyba jest pijany" i mimo, iż
    > mieli możliwość wyciągnięcia kluczyków ze stacyjki rozbitego pojazdu przez
    > otwarte okno, to nie podjęli żadnego działania..."

    [']

  • 16. Data: 2010-03-18 20:16:32
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Pamiętaj, że artykuł musi się "sprzedać"... :-).

    Dlatego też stałeś się jak słynna, sklonowana owieczka :)
    "Słowa podziękowania należą się jednak przede wszystkim kierowcom, który
    ścigał i przyczynił się do zatrzymania pijaka"

    A co zaś się tyczy uczynku to gratulacje.